hovedpine under graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Gravid2012

jeg har nu haft konstant hovedpine i 4 dage... virkelig staerk hovedpine! har aldrig proevet det foer, har stort set naesten aldrig hovedpine...

er det normalt ? kan det vaere migraene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

LR85

1234567890 skriver:

jeg har nu haft konstant hovedpine i 4 dage... virkelig staerk hovedpine! har aldrig proevet det foer, har stort set naesten aldrig hovedpine...

Kontakt lægen. 

Anmeld

16. maj 2012

cdinesen

Det samme har jeg oplevet under begge mine graviditeter, INTET kunne fjerne den. Jeg havde konstant migræne ligende hovedpine i sammenlagt 14 dage. Snakkede med min jordemoder, som sagde at nogle fik hormon betingede migræneanfald under graviditet. Det var intet farligt i det, det var bare død ubehageligt!

Anmeld

16. maj 2012

Gravid2012

cdinesen skriver:

Det samme har jeg oplevet under begge mine graviditeter, INTET kunne fjerne den. Jeg havde konstant migræne ligende hovedpine i sammenlagt 14 dage. Snakkede med min jordemoder, som sagde at nogle fik hormon betingede migræneanfald under graviditet. Det var intet farligt i det, det var bare død ubehageligt!

puha... men tak for dit svar... maa lige naevne det for min jordemoder og se hvad hun siger... haaber hun har en magisk stav som kan faa hovedpinen vaek

Anmeld

16. maj 2012

cdinesen

Hvis hun har så lige til!! For kan godt være barn nr. 3 ikke bliver til noget ellers hehe

Anmeld

16. maj 2012

Camel

Gravid2012 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne...

Højt blodtryk kan også give hovedpine, men nævn det for enten læge eller jm. Jeg håber du finder en løsning på det snart 

Anmeld

16. maj 2012

Gravid2012

Camel skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne...

Højt blodtryk kan også give hovedpine, men nævn det for enten læge eller jm. Jeg håber du finder en løsning på det snart 

jeg er 16 uger henne ... okay det var egentlig ogsaa det jeg kunne laese mig frem til paa internettet... hmm... ja har en tid paa fredag, saa maa jeg se hvad hun har at sige.... tak for dit svar

Anmeld

16. maj 2012

Camel

Gravid2012 skriver:

jeg er 16 uger henne ... okay det var egentlig ogsaa det jeg kunne laese mig frem til paa internettet... hmm... ja har en tid paa fredag, saa maa jeg se hvad hun har at sige.... tak for dit svar

Forhåbentlig du ikke er plaget af højt blodtryk endnu så... Jeg har selv i mine første 2 graviditeter haft højt blodtryk, men ikke så tidligt i forløbet. Denne gang er det formentlig snart på vej, men har jo lov at håbe på det holdes sig væk denne gang 

Jeg håber lægen finder ud af noget fredag 

Anmeld

16. maj 2012

Clisolka

Gravid2012 skriver:

Jeg havde 2 perioder i løbet af min graviditet, hvor jeg burede mig inde i soveværelset med mørke - nøøøj, hvor var det ikke rart! 

Jeg havde aldrig prøvet at have så ondt i hovedet før. Jeg snakkede med min JM og da jeg blev scannet lige i de dage - intet ville de gøre, for det var meget "normalt"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.