(februar) Puuu synes det er hård.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Diana...

Ja som der står synes jeg bare det mega hård for tiden.

Jeg har ikke haft lyst til at amme om aften og han vil ikke tage flaske overhoved ikk. han er mega hysterisk om aften og vi kæmper en kamp om og få ham til at sove. jeg er syg og føler mit hoved er på størrelse med rundetårn har ond i hoved hals øre og er FYLD med snot føler mig som en mega dårlig mor fordi jeg ikke har overskud til at kæmpe den kamp med ham og jeg tror måske os det er derfor han er så svær om aften fordi han kan mærke det.
Jeg har bare sådan brug for at side lidt for mig selv og pleje mig selv og blive rask.

Knus Diana som kan tude hele tide lige de her dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

MoarViborg

Åhh hvor lyder det da bare slet ikke rart Føler med dig! Da også hårdt at være syg samtidig med at man har sådan en lille en at tage sig af! Kan din mand ikke tage lidt over om aftenen, så det eneste du skal er lige at amme engang imellem?

Håber det hele snart bliver lidt bedre

Knus

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Føler med dig søde , Du er bestemt ikke en dårlig mor . Det værste der kan ske er at lægge sig syg når man har en lille baby ..

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Stakkels dig - det lyder rigtig hårdt Jeg håber, at du bliver hurtig rask igen, så du får overskud til, at amme/give flaske til prinsen. Det er rigtig hårdt når de bare skriger.

Jeg sender masser af sol og varme til dig, så du bliver hurtig rask

Kh.
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.