frokost. hvad spiser i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er kørt rigtig sur i rugbrød...

jeg får tit lyst til at købe en pizza eller bakke pommes her til middag  men det er jo ikke sundt. jeg er også god til at bage pølsehorn og boller.pizzasnegle.. men køre død i det efter nogle uger.. hvad spiser i til frokost. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

jeg får tit lyst til at købe en pizza eller bakke pommes her til middag  men det er jo ikke sundt. jeg er også god til at bage pølsehorn og boller.pizzasnegle.. men køre død i det efter nogle uger.. hvad spiser i til frokost. 

Hvad med en god gang salat med nogle spændende ting i, pastasalat, eller frugtsalat.... Ellers rester, som fx lasagne eller lignende... Man kan jo dele en lasagne op i små portioner og fryse den, hvis du har mulighed for at varme det op til frokost...

Anmeld

16. maj 2012

MorDk

Rugbrød m. diverse slags pålæg

Youghurt

Havregryn

Havregrød

Rester

Sandwich

Salat

Pasta

mm.

Anmeld

16. maj 2012

SukkerDronning

God ide med pizzasnegle. Det vil jeg da lave med min datter når hun vågner Hvordan gør man egentlig?

Jeg er også dødtræt af rugbrød! Går i skole ved en bagelbutik og der køber jeg tit frokost, når jeg er hjemme springer jeg frokosten over Så jeg har desværre ingen gode ideer.

Måske  noget omelet? Men det kræver at man er hjemme

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg har en meget stor sult og skal spise meget store potioner før jeg bliver mæt så salat osv kan jeg ikke holde mig mæt på ret længe... igår spiste jeg 3 store pizzasnegle og 4 pølsehorn!! til frokost.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

SukkerDronning skriver:

God ide med pizzasnegle. Det vil jeg da lave med min datter når hun vågner Hvordan gør man egentlig?

Jeg er også dødtræt af rugbrød! Går i skole ved en bagelbutik og der køber jeg tit frokost, når jeg er hjemme springer jeg frokosten over Så jeg har desværre ingen gode ideer.

Måske  noget omelet? Men det kræver at man er hjemme

laver alm bolle dej og ruller det så ud kommer tomatpurer og organo på og så diverse fyld, og så lige lidt ost.ruller den sammen.skære i skiver og trykker dem let flade. lader dem hæve lidt på bagepladen. og så bager jeg dem i 200 gr

Anmeld

16. maj 2012

tarkoflen

Hvad med pitabrød? Det er en god ide at sørge for, at der er godt med protein i din frokost, hvis du er så sulten... Du kan evt. bruge tun, æg, kikærter, bønner eller en rest af kød fra dagen før.

Jeg er ret glad for at putte hytteost i istedet for dressing, fordi der også er godt med protein i, og så er det noget sundere end en dressing arla har lavet to nye varianter med smag, og de er også gode!

Hvis du synes salat bliver for slatten, så har jeg tit brugt hvidkål eller spidskål, der er godt med fibre i og det smager skønt

Anmeld

16. maj 2012

Isaac's mor

Kop nudler

Anmeld

16. maj 2012

Isaac's mor

Kop nudler

Anmeld

16. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg spiser hver dag en gang salat - der er buffet i kantinen på min arbejdsplads, så jeg kan vælge f.eks. at tage et stykke kylling med, hvis der er det i den varme ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.