Også her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Flowers

Jeg har meldt mig ind i decembergruppen, da jeg har termin d. 1 dec. men det svinger lidt om det er d. 1dec eller 30. nov så jeg kigger med begge steder indtil da. Der er først nf om 8 dage, puh jeg synes det er om lang tid. Hvordan går det med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

M&F&C

Flowers skriver:

Jeg har meldt mig ind i decembergruppen, da jeg har termin d. 1 dec. men det svinger lidt om det er d. 1dec eller 30. nov så jeg kigger med begge steder indtil da. Der er først nf om 8 dage, puh jeg synes det er om lang tid. Hvordan går det med jer?

Hvordan gik din NF-scanning?  

Anmeld

24. maj 2012

Flowers

M&F skriver:

Hvordan gik din NF-scanning?  

Puh, den er først i morgen, så nervøsiteten presser på

Anmeld

24. maj 2012

M&F&C

Flowers skriver:

Puh, den er først i morgen, så nervøsiteten presser på

Det er mig der ikke kan tælle, jeg beklager  

Mon ikke den nok skal gå rigtig godt, og I får gode tilbagemeldinger på, at I venter jer en skøn, aktiv lille baby  

Jeg kan næsten ikke vente til den 21. juni hvor vi skal til MD-scaning..... vi håber at kunne se kønnet  

Anmeld

24. maj 2012

Flowers

M&F skriver:

Mon ikke den nok skal gå rigtig godt, og I får gode tilbagemeldinger på, at I venter jer en skøn, aktiv lille baby  

Jeg kan næsten ikke vente til den 21. juni hvor vi skal til MD-scaning..... vi håber at kunne se kønnet  

Åh det forstår jeg godt du glæder dig til ^^ Jeg er osse  mega spændt på i morgen, og hvis det går godt, kan man slappe lidt mere af jeg laver en update herinde et sted i morn

Anmeld

5. juni 2012

vgluich

M&F skriver:

hvornår har du termin, jeg skal nemlig til md d. 22 juni

Anmeld

7. juni 2012

M&F&C

vgluich skriver:

hvornår har du termin, jeg skal nemlig til md d. 22 juni

Jeg har termin d. 9. november - hvad da?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.