Snyder en blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

AngelasMave

Hej alle ladies...

Var igår inde og få taget en blodprøve som vidste sig at være posetiv.. Og skal igen fredag ind og have foretaget en ny blodprøve.

Kan blodprøve snyde eller er de meget meget sikre i at jeg er gravid?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

MorDk

Nej hvis en blodprøve siger positiv så er den god nok... DOG skal man lige være klar over at hcg niveauet stadig kan være i blodet trods fostret er gået til fx. De vil nok tage en BP til for at tjekke at hcg-tallet stiger som det skal. HELD & LYKKE 

Anmeld

16. maj 2012

AngelasMave

Okay tak for dit svar.

Jeg har hverken blødt eller mindre.
Har hele tiden svage eller stærke *krampe* smerter i underlivet og i lysken, spiser hele tiden og er helt vild med kødpølse og løg lige pludselig.. Mine bryster er blevet større og meget ømme.. Mit humør svinger meget hvis jeg ikke *får min vilje* af manden og tog 2 gravidtetstester, en i lørdags der vidste en utydelig streg og en i mandags som også vidste en udtydelig streg. Var så ved lægen hvor jeg fik taget urin prøve som var posetiv og blev så sendt op på den gynækologiske afdeling for at blive scannet hvor de ikke kunne se noget, men så fik foretaget den blodprøve der vidste sig at være posetiv??

Jeg er da lidt bange for at f.eks hvis den BP jeg får taget på fredag er negativ. Når jeg har de symtomer jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.