Pip fra mig og tillykke til jer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

NNL

Hej Piger

Jeg beklager at jeg ikke har været så meget online på det sidste, og derfor ikke har fået ønsket alle jer der har født tillykke med jeres små vidunderlige unger Derfor kommer her lige et fælles TILLYKKE!!

Synes tiden flyver afsted herhjemme, Sigurd er dejlig nem, han er dog meget vågen, så jeg bruger ekstremt lang tid i sofaen med amningen. Men det er nu så hyggeligt. Tiden er bare væk når jeg sidder med ham, selvom der nemt går 2-3 timer. Og når han sover er der så meget andet der skal gøres, så der er knap nok heller ikke tid til det hele Sådan skal det nok bare være

Håber I alle har det godt, har fået nogle skønne bebser, og at der snart sker lidt for jer, der venter endnu

Mange kram fra Nadia og Sigurd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

MariaJ

Dejligt at det går godt hjemme hos jer . Ja, man kommer hurtigt ind i babyboblen, og pludselig tager den ene dag bare den anden, mens man ammer og skifter bleer igen og igen. Vores baby er ikke så meget vågen endnu, så her er der stadig god tid til at gøre andre ting, men til gengæld er der jo så en storesøster, der også skal have lidt opmærksomhed.  

Anmeld

23. maj 2012

Ma-lu

NNL skriver:

Hej Piger

Jeg beklager at jeg ikke har været så meget online på det sidste, og derfor ikke har fået ønsket alle jer der har født tillykke med jeres små vidunderlige unger Derfor kommer her lige et fælles TILLYKKE!!

Synes tiden flyver afsted herhjemme, Sigurd er dejlig nem, han er dog meget vågen, så jeg bruger ekstremt lang tid i sofaen med amningen. Men det er nu så hyggeligt. Tiden er bare væk når jeg sidder med ham, selvom der nemt går 2-3 timer. Og når han sover er der så meget andet der skal gøres, så der er knap nok heller ikke tid til det hele Sådan skal det nok bare være

Håber I alle har det godt, har fået nogle skønne bebser, og at der snart sker lidt for jer, der venter endnu

Mange kram fra Nadia og Sigurd

Lyder til alt går dejligt  

Møg misundelig er jeg.. Jeg VIL også føde meget snart

Anmeld

24. maj 2012

JH12

Dejligt at hører det hele går godt søde håber snart jeg kommer til at se jeres lille vidunder igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.