Hej piger

Så blev det min tur til at fortælle, lillebror sover og vi er stadig på sygehuset pga den lange vandafgang og Liam har haft svært ved at holde varmen selv

Søndag d. 13/5 kl 23.30 - jeg er der 40+1 og meget utålmodig! Lærke klynker efter sutten og i det jeg tager et ben ind over sengehesten på hendes seng går vandet

Kontakter fg og vi aftaler at jeg skal komme til tjek kl 8 da vandet er klart og lillebror sparker fint

kontakter min søster som skal have Lærke imens, hun kommer over og sover.
Mandag d.14/5 kl 8. Ankommer på fg, får kørt kurve og jeg har nogle veer der er begyndt at bide lidt. Bliver mærket indvendig og er kun 1 finger åben og har 2 cm livmoderhals. Bliver tilbudt igangsættelse med det samme men takker nej pga der allerede er veer. Tager hjem.
Kl. 14.45 vågner jeg efter en god lang lur og der er veerne væk

men får kontaktet min svigerinde der os skal med til fødslen og hun ankommer kl 15.30 og der starter veerne med ca 20 min mellemrum men med 1 min. Varighed

Veerne forsætter og tiden imellem afkortes.
23.30 kontakter fg da veerne kommer med 4 mins mellemrum ig 1 min varighed.
00.20 ankommer på fg og jeg har bare en følelse af der ikke er sket en bønne da jeg stadig har en del overskud i forhold til sidst. Men bliver mærket på og er 6 cm åben.
2.00 er 9 cm åben og får en del pressetrang men mangler en lille kant.
2.20 kommer på fødelejet, har ellers bare trasket rundt og brokket måsen da det var rarest, står på alle 4 da jeg ikke kan presse på ryggen.
2.54 Liam bliver født

3000g og 50 cm.
Det var en fantastisk oplevelse og meget bedre end sidst selvom det os gik fint, men syntes hverken veer eller noget var uoverskuelig eller uudholdige denne gang

gik ikke i stykker og bløder næsten ikke.
Det var min lille fb af min prins.