Hvilken nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

MyLove E

Hold nu op jeg er meget træt
Elias har den sidste uge vågnet hver aften mellem 23 og 24 og vil ikke rigtig sove igen. Det tager mellem 1-6 timer at få ham til at sove igen.

Han er kommet ind i vores seng hvor han ikke græder mere men bare kejter rundt..
I nat har vi ikke rigtig fået noget søvn..

Ved ikke hvad jeg skal gøre..????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Nettemor

Har du nogen ide om hvorfor han vågner? Evt hvis han har ondt i maven..

Anmeld

16. maj 2012

Janni.

Øv det lyder træls. Kan det være tænder?

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Har du nogen ide om hvorfor han vågner? Evt hvis han har ondt i maven..

Han prutter meget så det kan det godt være.
Han hoster også meget om natten.
Men som Janni skriver han det godt være tænder..

Ved det ikke:-):-)

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Han prutter meget så det kan det godt være.
Han hoster også meget om natten.
Men som Janni skriver han det godt være tænder..

Ved det ikke:-):-)

Man kan få noget der hedder dolodent som man kan smører på gummerne hvis de er ømme. Det hjælper! Så hvis det er tænder kunne det være en mulighed. Men ellers tror jeg der er stor sandsynlighed for at det er hans mave.. Det er ikke sjovt at være forstoppet..

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Øv det lyder træls. Kan det være tænder?

Jeg ved det ikke.. Men kan godt være tænder..

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Man kan få noget der hedder dolodent som man kan smører på gummerne hvis de er ømme. Det hjælper! Så hvis det er tænder kunne det være en mulighed. Men ellers tror jeg der er stor sandsynlighed for at det er hans mave.. Det er ikke sjovt at være forstoppet..

Jeg tror måske også det er maven. Han vil gerne have en af os helt ved siden af sig..

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Jeg tror måske også det er maven. Han vil gerne have en af os helt ved siden af sig..

Så prøv at holde ud Lad ham sove hos jer hvis det er der han finder bedst ro. Og se om det ikke bliver bedre når der kommer gang i maven igen Og hvis han evt vil ligge med et sammenrullet håndklæde under maven. Det trykker lidt på maven og det kan godt være dejligt. Men det er ikke alle der bryder sig om det.

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Så prøv at holde ud Lad ham sove hos jer hvis det er der han finder bedst ro. Og se om det ikke bliver bedre når der kommer gang i maven igen Og hvis han evt vil ligge med et sammenrullet håndklæde under maven. Det trykker lidt på maven og det kan godt være dejligt. Men det er ikke alle der bryder sig om det.

Men han kan ikke ligge stille en hel nat på det..

Ja ham må bare sove hos os. Måske vi skal prøve at skiftes lidt til at sovei stuen med ham. Vi har en sovesofa...

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Men han kan ikke ligge stille en hel nat på det..

Ja ham må bare sove hos os. Måske vi skal prøve at skiftes lidt til at sovei stuen med ham. Vi har en sovesofa...

Ja det kunne være en mulighed. Så I får sovet lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.