:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Silas&Mille

Som en anden også skriver: det er meget forskelligt.

Min dreng passede str 50 i næsten 2 måneder. Han var en bette tynd en

Min pige passede str 50 i ca 3-4 uger. Hun er en lille tyksak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Lusi

HopinWishin skriver:

Hvor længe ca. kan de små egentlig passer str. 50??...

Min søn brugte slet ik tøj de første 2.5 måned, for han var indlagt. Da vi blev udskrevet brugte han st. 44, som han kunne svømme i.. Og så brugte han vel st. 50 i to måneders tid, vil jeg tro..

Anmeld

16. maj 2012

Rockertand

HopinWishin skriver:

Hvor længe ca. kan de små egentlig passer str. 50??...

Mine børn har aldrig kunnet klemmes i en str. 50, de passede str. 56 i ca. 14 dage, så var det slut. Fødselsvægten var lidt under og lidt over 4000g og ca. 54 cm.

Anmeld

16. maj 2012

Aabye

min dreng var 55 lang og vejede 3740g da han blev født.. Han kunne være i str 50 i to uger.. og i starten svømmede han simpelthen i tøjet... 

Anmeld

16. maj 2012

HopinWishin

Uha kan da godt se det er meget forskelligt

Så er det godt jeg ikk lige har investerer i så meget endnu ...

Anmeld

16. maj 2012

Dorthe1986

Bum bum bum, så skal man lige tænke tilbage Tror Emil passede 50 i et par uger, men kunne også være i enkelte dele i str. 56. Men det første han fik på var 50 og der svømmede han i det og han var 54 cm ved fødslen og vejede 3660 g

Men hvis jeg var dig, så køb mest i 56 og så måske et par heldragter, bodyer eller hvad du nu synes i str. 50, bare just in case Og er det et lille myr du får, så kan du altid købe mere efterfølgende

Anmeld

16. maj 2012

HopinWishin

Dorthe1986 skriver:

Bum bum bum, så skal man lige tænke tilbage Tror Emil passede 50 i et par uger, men kunne også være i enkelte dele i str. 56. Men det første han fik på var 50 og der svømmede han i det og han var 54 cm ved fødslen og vejede 3660 g

Men hvis jeg var dig, så køb mest i 56 og så måske et par heldragter, bodyer eller hvad du nu synes i str. 50, bare just in case Og er det et lille myr du får, så kan du altid købe mere efterfølgende

Lyder som en god plan =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.