Helt præcist ... Cirka ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.710 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

-Sigrid-

Så, jeg syntes det er en jungel... Så meget at jeg syntes at finde barnevogne og autostole er nemt!

Min kæreste og jeg skal giftes på lørdag, og skal begge starte i skole (igen) til august. Vi har ikke tænkt os at låne penge, og vi har en fælles datter på 6 måneder på det tidspunkt.

Hvor meget kan vi præcis (cirka) få udbetalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

AnneBJ

-Sigrid- skriver:

Så, jeg syntes det er en jungel... Så meget at jeg syntes at finde barnevogne og autostole er nemt!

Min kæreste og jeg skal giftes på lørdag, og skal begge starte i skole (igen) til august. Vi har ikke tænkt os at låne penge, og vi har en fælles datter på 6 måneder på det tidspunkt.

Hvor meget kan vi præcis (cirka) få udbetalt? 

Ganske almindelig udeboende SU, men med mulighed for både lån og en slags "forsørgerlån" som jeg ikke kan huske det rigtige navn på. Se SU's hjemmeside for satser!

Tillykke med det forestående bryllup! 

Anmeld

16. maj 2012

-Sigrid-

AnneBJ skriver:

Ganske almindelig udeboende SU, men med mulighed for både lån og en slags "forsørgerlån" som jeg ikke kan huske det rigtige navn på. Se SU's hjemmeside for satser!

Tillykke med det forestående bryllup! 

Mange tak for svar, men det var det der " Forsørgertillæg til forsørgere der bor sammen med en SU-modtager" jeg tænkte på... Er en ... Et eller andet ikke så pænt ... Til sådanne nogle sider... 

Anmeld

16. maj 2012

Dinna88

Jeg er da noget nær 99 % sikker på at jeres forsørgertillæg ikke er et lån. på su.dk kan du logge ind med NemId og så kan du se hvad satserne er. Husk at tage forbehold for skat

Anmeld

19. maj 2012

twinny

min mand og jeg får alm su + forsørgertillæg... så vi får 7700 hver ca...

Anmeld

20. maj 2012

-Sigrid-

Dinna88 skriver:

Jeg er da noget nær 99 % sikker på at jeres forsørgertillæg ikke er et lån. på su.dk kan du logge ind med NemId og så kan du se hvad satserne er. Husk at tage forbehold for skat

Mange tak

Anmeld

20. maj 2012

-Sigrid-

twinny skriver:

min mand og jeg får alm su + forsørgertillæg... så vi får 7700 hver ca...

Jubii, lige sådan et indput jeg ville have, mange tak søtte

Og I får ikke ekstra pga baby nummer 2?

Anmeld

20. maj 2012

Bonderøvens kone

I har også mulighed for at sørge børnetilskud til uddannelsessøgende forældre. Dette gøres på kommunen.

Anmeld

20. maj 2012

-Sigrid-

Pigen fra landet skriver:

I har også mulighed for at sørge børnetilskud til uddannelsessøgende forældre. Dette gøres på kommunen.

Hvad er det?

Anmeld

20. maj 2012

Aagaard

Hej
Vi er ikke gift og ved ikke om det spiller en rolle men vi får forsørgertillæg til vores almindelige udeboende SU så vi får noget der ligner 7000 udbetalt mener jeg.
Man kan også få forhøjet SU lån.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.