hmmm.. tidlige symptomer - nogen med erfaring? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2009

neddi1

Hej alle,

Har jo kigget lidt rundt og set om jeg kunne finde noget der stemte, men er i tvivl.

Min krop er efter at være stoppet med p-piller gået ned til at have en cyklus på 20 dage fra dag 1 til dag 1. Jeg skulle have haft min mens igår og den er ikke kommet.

Har haft rumlen, skiftende afføring, kvalme, svimmelhed og så er det begyndt at spænde i siden af min lænd i dag. plus at jeg igår begyndte at få tyk hvis klistret udflåd - har kun læst om brunlig i sammenhæng med graviditet??

Mit spørgsmål er til jer der har testet positivt, har I testet negativt efter forventet mens men stadig fået positiv senere?

Jeg venter nogle dage inden jeg hopper på testen igen, men ville bare høre om der er nogen der har nogle gode erfaringer at dele ud af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Mathilde

Jeg testede positivt allerede dagen inden min forventede mens. men den var ret svag... Jeg ved der er flere herinde der først har testet negativ og så senere testet positiv

Anmeld

20. april 2009

neddi1

Tak for svaret Mathilde, så holder jeg håbet oppe..

Anmeld

20. april 2009

Mathilde

Tak for svaret Mathilde, så holder jeg håbet oppe..

Ja gør endelig det har i prøvet længe?

Anmeld

20. april 2009

neddi1

Stoppede først med p-pillerne sidst i feb, så ved godt at jeg skal holde op med at pive, men man bliver bare nemt så utålmodig når man først er gået i gang..
Ser babyer og barnevogne over det hele og springer snart af skrukhed.. hehe

Anmeld

20. april 2009

Mathilde

neddi1 skriver:

Stoppede først med p-pillerne sidst i feb, så ved godt at jeg skal holde op med at pive, men man bliver bare nemt så utålmodig når man først er gået i gang..
Ser babyer og barnevogne over det hele og springer snart af skrukhed.. hehe

Uh ja det kender jeg godt!

Anmeld

20. april 2009

neddi1

hehe, ja.. det er slet ikke til at holde ud.

Men må sige at jeg virkelig er ked af det på de pars vegne hvor det slet ikke vil fungere..

Vi er jo slet ikke langt nok i forsøget til at blive irriterede, men man kan ikke helt selv bestemme hvad tankerne i baghovedet skal sige..

Men ja, vi krydser fortsat fingre for at min mens forbliver væk og der kommer 2 streger..

Anmeld

20. april 2009

Mathilde

neddi1 skriver:

hehe, ja.. det er slet ikke til at holde ud.

Men må sige at jeg virkelig er ked af det på de pars vegne hvor det slet ikke vil fungere..

Vi er jo slet ikke langt nok i forsøget til at blive irriterede, men man kan ikke helt selv bestemme hvad tankerne i baghovedet skal sige..

Men ja, vi krydser fortsat fingre for at min mens forbliver væk og der kommer 2 streger..

Ja det må være absolut forfærdeligt for de par det bare ikke vil lykkes for!!! Vi behøvede kun at prøve i 1½ måned og så var der bid, så jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er, men det må være hæsligt...

Jeg krydser fingre for at du snart står med to streger.

Anmeld

20. april 2009

Sildensigne

neddi1 skriver:

Hej alle,

Har jo kigget lidt rundt og set om jeg kunne finde noget der stemte, men er i tvivl.

Min krop er efter at være stoppet med p-piller gået ned til at have en cyklus på 20 dage fra dag 1 til dag 1. Jeg skulle have haft min mens igår og den er ikke kommet.

Har haft rumlen, skiftende afføring, kvalme, svimmelhed og så er det begyndt at spænde i siden af min lænd i dag. plus at jeg igår begyndte at få tyk hvis klistret udflåd - har kun læst om brunlig i sammenhæng med graviditet??

Mit spørgsmål er til jer der har testet positivt, har I testet negativt efter forventet mens men stadig fået positiv senere?

Jeg venter nogle dage inden jeg hopper på testen igen, men ville bare høre om der er nogen der har nogle gode erfaringer at dele ud af..

Jeg testede negativ i hele 14 dage efter at min mens sku være kommet.
Først på den 15 dage fik jeg positiv.
Så det var rigtig længe at gå og være usikker på om den var der eller ej.

Så jeg tror det er meget forskelligt hvornår man kan se det.

Håber det lykkedes for Jer så hurtigt som muligt

Anmeld

20. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har prøvet at lægen testede negativ da jeg var gået et par dage over tid. Det var først da jeg var gået mere end en uge over tid at jeg testede positiv derhjemme.Så synes da bestemt at du skulle prøve at teste igen om et par dage.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.