Sover jeres barn igennem (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

2721

Nej og han bliver 2 til juni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Nettemor

Jeg tør næsten ikke skrive det men: Ja det gør han

Vi har været heldige med vores søns søvnrytme. Han har da haft perioder hvor han ikke sov igennem men over 50% af nætterne har han sovet igennem..

Anmeld

16. maj 2012

Nessie

Nej.Og ja.

Han er nu 2,5 år, og det er først inden for de sidste par måneder at der er ved at komme flere "hele" nætter end afbrudt søvn.

Han drømmer meget og har lidt af natteskræk og mareridt, men det er heldigvis ikke så slemt mere.

Nogle nætter vågner han også bare og skal have vand, men det har faktisk hjulpet efter han fik nyt værelse, han fik et natbord og en kop med låg og sugerør, og nu kalder han ikke på vand mere, men tager det selv, det er skønt, og så helt uden at spilde i sengen 

Anmeld

16. maj 2012

emsaroto

Oskar har sovet igennem siden han var 4 måneder.
Fra 19-07 (vågner hvis han er syg, eller drømmer noget dårligt.) 

Anmeld

16. maj 2012

chael

Ja, alle 3 unger sover igennem og har gjort det relativt tidligt

*C

Anmeld

16. maj 2012

Hvem?

Nej, det gør ingen af drengene - jeg gør det heller ikke selv

Anmeld

16. maj 2012

Nolle

Min søn på et år sover fra 19 til 07 .
Da fra 3 mdr fra det var 21 til 09.
Så han har sovet igemmen længe

Vånger kun når der ved at komme en ny tand og det kun en nat, ved en 11 tiden. Så det er ikke så slemt. 

Anmeld

16. maj 2012

Brams

Ja det gør Lærke og det har hun gjort fra hun var ca 12 uger gammel. Hun bliver putter ca. k. 19 og sover til 6:30 ca. selvfølgelig er der dage hvor hun vågner, men hovedreglen er at hun sover igennem

Anmeld

16. maj 2012

Loa

Noooooopes.... Hun bliver 2 den 11 juli. 

Jeg vil så sige hun er blevet meget bedre, efter hun har fået lov at sove i vores seng  Så nu kan hun sagtens have en nat hun sover igennem, og så et par nætter hvor hun vågner 1-2 gange og skal ahve sutten eller en tår vand....

Anmeld

16. maj 2012

Isabella_mor

ork ja, det har han gjort i LÆNGE, nogle gange "vågner" han og græder. det er oftest i forbindelse med nightterror som han får nogle gange, hvor han sover men græder og er total ustyrlig... stakkels mand... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.