dreng eller pige? (større billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

fairlady

Var inde til misdannelses scanning for snart et par måneder siden. Vi ville ikke have kønnet af vide, men på det scanningsbilled vi har fået med hjem, kan man se noget der ligner testikler eller æggestokke?

Det har jo gjordt mig noget nysgerrig. Så hvad synes I det ligner?:

*billede slettet af moderator grundet cpr.nr.*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

fairlady

slet ingen der kan se hvad jeg snakker om eller der vil give et bud?

Anmeld

15. maj 2012

Clisolka

fairlady skriver:

slet ingen der kan se hvad jeg snakker om eller der vil give et bud?

Jeg har desværre ingen erfaring med at kigge på kønnet på scanningsbilleder - men vil lige gøre dig opmærksom på, at dit CPR er på billedet 

Anmeld

15. maj 2012

Miss Church

Har ingen anelse, men søøøød baby!  

Anmeld

15. maj 2012

fairlady

Babymor2010 skriver:

Jeg har desværre ingen erfaring med at kigge på kønnet på scanningsbilleder - men vil lige gøre dig opmærksom på, at dit CPR er på billedet 

SHIT! hvordan sletter jeg indlægende igen?

Anmeld

15. maj 2012

morethanperfect

fairlady skriver:

Var inde til misdannelses scanning for snart et par måneder siden. Vi ville ikke have kønnet af vide, men på det scanningsbilled vi har fået med hjem, kan man se noget der ligner testikler eller æggestokke?

Jo jeg syns det ligner en dreng

Anmeld

15. maj 2012

morbibi

fairlady skriver:

Har aldrig hørt om, at man ser æggestokke så tidligt og da barnet ligger med siden til, synes jeg ikke man kan sige noget med sikkerhed. Men nu du vil have et skud, så skyder jeg på en dreng

Anmeld

15. maj 2012

UnderCover37

fairlady skriver:

SHIT! hvordan sletter jeg indlægende igen?

Prøv at redigere indlægget for at fjerne billeder - dit fulde navn er udover cpr også synligt - hvis du ikke kan finde ud af det så anmeld dit indlæg og be en moderator om hjælp

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Kan slet ikke se hvad køn det er og slet ikke sådan som billedet er taget...

Anmeld

15. maj 2012

Alexander&Lærke

uhh det er slet ikke til at se, jeg har ellers set en del billeder fra måde min søn og datter men kan slet ikke se om det er det ene eller andet, bortset fra det billedet hvor man tydeligt kunne se at vores søn var en dreng taget lige nedefra og op og den strittede gevaldigt

Ellers ved jeg ikke hvad man skal kigge efter på sådan et billedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.