lån ang. bolig som ung med læreplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

TR

Anonym skriver:

hvad har i så af indtægt om måneden ?

hvor gamle er i? og hvad bank har i?

Puha det lidt forskelligt .. Jeg får fast 6500 kr ( lomme penge) kæresten er lidt forskelligt fordi der er 3 hold skift han er på . Og når han er åå skole/ udd. Får han den løn som han får når han er på dag hold . Håber det hjælp lidt .Vi har Sparkassen Jeg er 23 år og han er 30 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

..

Lad banken eller sparekassen regne på det, prøv evt flere forskellige banker. Hvis der er flere der ikke vil låne jer pengene, så ville jeg overveje om det nu er en god ide så at vælge den bank der vil.

Husk at bankerne gerne vil låne penge ud, men også rådgive jer godt. Hvis jeres rådighedsbeløb er for lavt, så er det ikke klogt at købe hus, I bliver for sårbare hvis noget skal laves, hvis en af jer mister en indtægt eller andet uforudset..

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Macrolf skriver:

Lad banken eller sparekassen regne på det, prøv evt flere forskellige banker. Hvis der er flere der ikke vil låne jer pengene, så ville jeg overveje om det nu er en god ide så at vælge den bank der vil.

Husk at bankerne gerne vil låne penge ud, men også rådgive jer godt. Hvis jeres rådighedsbeløb er for lavt, så er det ikke klogt at købe hus, I bliver for sårbare hvis noget skal laves, hvis en af jer mister en indtægt eller andet uforudset..

vi har 2 banker som er i gang med at regne på det vi skal til møde hos dem i næste uge. Vi er bare så spændte på at hører hvordan det kommer til at se ud. Men vi kan låne pengene rimelig billigt om måneden.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Det er utroligt forskelligt fra bank til bank. vi blev afvist i 13 banker før vi fandt en sparekasse der sagde god for det, vi har 600.000 før skat om året, 2 biler og 1 barn på vej og har købt hus til 1.500.000. Denne sparekasse sagde vores økonomi var super fin, hvor andre ikke ville røre os med en ildtang. så afsted ud og opsøg nogle sparekasser. sparekasserne er nemmest at have med at gøre.

Okay kan jeg godt se

danske bank synes vi kommer til at sidde for stramt, men derimod nykredit har altså et ry for at være rimelig til at give et lån. Så må vi se.

Anmeld

27. maj 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Okay kan jeg godt se

danske bank synes vi kommer til at sidde for stramt, men derimod nykredit har altså et ry for at være rimelig til at give et lån. Så må vi se.

Er der noget nyt?

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Stlun07 skriver:

Er der noget nyt?

Ja, det er der bestemt, der er sket utroligt meget den sidste halanden uge. kig denne tråd.

https://www.baby.dk/debat/174311pi1/ordet-er-frit/ang--bolig-som-ung-med-laereplads.aspx#GoToMessage

++ vi har købt så vi er rigtig glade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.