Hjemvendt fra lægen men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

An&Jo

jeg skal nok en tur derop igen imorgen, men det finder jeg først ud af imorgen tidlig når jeg ringer til ham..

Jeg har fået spiralen taget ud, og da den er udtaget grundet bivirkninger vil lægen søge om refundering af nogen af pengene.. dette krævede dog kvitteringen, som jeg selvfølgelig havde smidt væk da den blev lagt op.. Jeg skulle dog alligevel på apoteket, og han sagde at jeg skulle prøve at henvende mig til det apotek der solgte mig spiralen og forhøre mig om de kunne fremtrylle kvitteringen, og det kunne de heldigvis, så nu skal jeg ringe op til ham imorgen for at snakke med ham angående ansøgningen om refunderingen..

Derudover fik jeg hørt ham angående mine hofter, og selvom han ikke var meget for at udskrive mine smertestillende til mig uden at undersøge mig først, kunne han godt høre at det nok ikke var for sjov jeg bad om dem, og da han ikke havde tid idag til at undersøge mig, gav han mig pillerne med ordre om at hvis ikke smerterne gik i sig selv igen indenfor kort tid, så skal jeg sendes til udredning for om det rent faktisk er gigt, eller hvad det ellers kan være..

Vi fik så også snakket om min hjertebanken, men det vil han helst ikke pille mere ved, men istedet lade kardiologisk afdeling afgøre hvad der skal ske.. Jeg skal føre dagbog over mine "anfald" og skrive ned hvad de kommer af, ihvertfald hvis jeg kan fortælle specifikt hvad jeg var igang med da jeg fik dem, det kan nemlig hjælpe dem på kardiologisk til at komme nærmere på hvad det er jeg fejler med hjertet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Nessie

Sikke da en masse du går og tumler med i øjeblikket.

Håber der kommer en løsning på det hele, så du kan forblive frisk og rask

Anmeld

15. maj 2012

tarkoflen

Godt du kom til læge så må vi håbe at smerterne i hoften går i sig selv igen og at hjerteafdelingen også finder ud af, om der er noget galt eller ej...

Anmeld

15. maj 2012

tarkoflen

Godt du kom til læge så må vi håbe at smerterne i hoften går i sig selv igen og at hjerteafdelingen også finder ud af, om der er noget galt eller ej...

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

Nessie skriver:

Sikke da en masse du går og tumler med i øjeblikket.

Håber der kommer en løsning på det hele, så du kan forblive frisk og rask

jaa, jeg synes godt nok også der er en del lige i øjeblikket, kunen godt snart bruge noget ro til bare lige at komme ovenvande igen..

Men håber snart det begynder at gå den rigtige vej..

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Håber os det med hoften er fordi den bare lige skal vænne sig til at blive brugt på en anden måde efter jeg er begyndt at køre bil.. Så det satser jeg på snart er væk igen

Jeg håber at den båndoptager kan give et indblik i hvad det kan være når jeg får den på.. nu må ventetiden bare godt gå lidt tjep..

Anmeld

15. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Håber os det med hoften er fordi den bare lige skal vænne sig til at blive brugt på en anden måde efter jeg er begyndt at køre bil.. Så det satser jeg på snart er væk igen

Jeg håber at den båndoptager kan give et indblik i hvad det kan være når jeg får den på.. nu må ventetiden bare godt gå lidt tjep..

Jeg i hvert fald

Fik du en ny tid til at komme til undersøgelsen med hjertet?

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Jeg i hvert fald

Fik du en ny tid til at komme til undersøgelsen med hjertet?

jaa, den blev rykket fra den 7 til den 26 juni, så det var heldigvis ikke flere måneder ekstra jeg skulle vente..

Anmeld

15. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jaa, den blev rykket fra den 7 til den 26 juni, så det var heldigvis ikke flere måneder ekstra jeg skulle vente..

Det var da fedt, at du kunne komme til så hurtigt!

Anmeld

15. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Det var da fedt, at du kunne komme til så hurtigt!

Det var ret godt ja.. Det ville være træls at få det udsat flere måneder fordi jeg glemmer alting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.