jeg skal nok en tur derop igen imorgen, men det finder jeg først ud af imorgen tidlig når jeg ringer til ham..
Jeg har fået spiralen taget ud, og da den er udtaget grundet bivirkninger vil lægen søge om refundering af nogen af pengene.. dette krævede dog kvitteringen, som jeg selvfølgelig havde smidt væk da den blev lagt op.. Jeg skulle dog alligevel på apoteket, og han sagde at jeg skulle prøve at henvende mig til det apotek der solgte mig spiralen og forhøre mig om de kunne fremtrylle kvitteringen, og det kunne de heldigvis, så nu skal jeg ringe op til ham imorgen for at snakke med ham angående ansøgningen om refunderingen..
Derudover fik jeg hørt ham angående mine hofter, og selvom han ikke var meget for at udskrive mine smertestillende til mig uden at undersøge mig først, kunne han godt høre at det nok ikke var for sjov jeg bad om dem, og da han ikke havde tid idag til at undersøge mig, gav han mig pillerne med ordre om at hvis ikke smerterne gik i sig selv igen indenfor kort tid, så skal jeg sendes til udredning for om det rent faktisk er gigt, eller hvad det ellers kan være..
Vi fik så også snakket om min hjertebanken, men det vil han helst ikke pille mere ved, men istedet lade kardiologisk afdeling afgøre hvad der skal ske.. Jeg skal føre dagbog over mine "anfald" og skrive ned hvad de kommer af, ihvertfald hvis jeg kan fortælle specifikt hvad jeg var igang med da jeg fik dem, det kan nemlig hjælpe dem på kardiologisk til at komme nærmere på hvad det er jeg fejler med hjertet..
Anmeld