Er i også begyndt at frygte smerten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Mine3hjertebørn

Jah selvom det er 3 gang, jeg står over for en alm. fødsel, så syntes jeg nu godt nok frygten for smerten begynder at komme snigende, jo tættere på termin jeg kommer.

De to andre gange har jeg været vildt heldig.. Har kun haft voldsomme og uudholdelige smerter lige inden pressefasen og så aller værst under pressefasen.. Så krydser virkelig fingre for jeg kan være så heldig igen denne gang.

For selvom det kun har været en sindsyg smerte i måske 30-45 min så, har den slet ikke været til at holde den ud. Og jeg husker den stadig.

Selvom den dog forsvinder lige så snart bebsen er ude..

Heldigvis kommer der altid noget godt ud af det..

Hvordan har i andre det med den tanke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Team Putte

Mine3hjertebørn skriver:

Jah selvom det er 3 gang, jeg står over for en alm. fødsel, så syntes jeg nu godt nok frygten for smerten begynder at komme snigende, jo tættere på termin jeg kommer.

De to andre gange har jeg været vildt heldig.. Har kun haft voldsomme og uudholdelige smerter lige inden pressefasen og så aller værst under pressefasen.. Så krydser virkelig fingre for jeg kan være så heldig igen denne gang.

For selvom det kun har været en sindsyg smerte i måske 30-45 min så, har den slet ikke været til at holde den ud. Og jeg husker den stadig.

Selvom den dog forsvinder lige så snart bebsen er ude..

Heldigvis kommer der altid noget godt ud af det..

Hvordan har i andre det med den tanke?

Synes det er sværest at forholde sig til den her smerte når man ik har oplevet den før Jeg ved ik hvordan det føles og hvordan jeg reagerer på det hele.. Jeg er lidt en planlægger type så det er virkelig skrækkeligt at leve i uvished, men mon ik det går.. Min jm har de gode ting hvis jeg skulle gå helt i panik

Anmeld

16. maj 2012

lio

Jeg glæder mig til at prøve det selv, frygter kun at sprække, ellers ser jeg frem til det som om det var en ny is jeg skulle smage!

Anmeld

16. maj 2012

Mine3hjertebørn

Team Putte skriver:

Synes det er sværest at forholde sig til den her smerte når man ik har oplevet den før Jeg ved ik hvordan det føles og hvordan jeg reagerer på det hele.. Jeg er lidt en planlægger type så det er virkelig skrækkeligt at leve i uvished, men mon ik det går.. Min jm har de gode ting hvis jeg skulle gå helt i panik

Jah det kan jeg godt forstå. 

Det er nok også fordi jeg har prøvet det før, og kan tilbage kalde smerten fra den gang. 

Det er en voldsom smerte, men samtidig også en fantastisk smerte på grund af de krafter der er på spil i kroppen, og så selvfølgelig resultatet. ;-)

He he det med at være en planlægger kender jeg alt til. 

Puh jeg syntes det var svært da jeg ventede min første søn, at jeg ikke bare kunne få den præcise dato og tidspunkt osv. 

Men med tiden/børnene/graviditeterne, har jg lært at det bare ikke er alt jeg kan planlægge og forudsige, lige gyldigt hvor meget jeg gerne vil. He h he

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

JEg glæder mig også helt vildt Jeg kan ikke forholde mig til smerter jeg ikke har prøvet før

Og på en eller anden måde glæder mig til at finde ud af om hvordan smerten er i forhold til nyrersten og mine smerter fra ryggen, mega fjollet, men for at kunne sætte nogle af de værste smerte ting jeg har prøvet, i perspektiv

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Mine3hjertebørn skriver:

Jah det kan jeg godt forstå. 

Det er nok også fordi jeg har prøvet det før, og kan tilbage kalde smerten fra den gang. 

Det er en voldsom smerte, men samtidig også en fantastisk smerte på grund af de krafter der er på spil i kroppen, og så selvfølgelig resultatet. ;-)

He he det med at være en planlægger kender jeg alt til. 

Puh jeg syntes det var svært da jeg ventede min første søn, at jeg ikke bare kunne få den præcise dato og tidspunkt osv. 

Men med tiden/børnene/graviditeterne, har jg lært at det bare ikke er alt jeg kan planlægge og forudsige, lige gyldigt hvor meget jeg gerne vil. He h he

Årh hvor ville det være rart hvis man vidste datoen for lillefisens ankomst.. Synes man lever lidt på kanten for det kan ske når som helst

Det er netop det med at folk siger at det er en god smerte, det gør ondt men på en helt anden måde end når man normalt har ondt.. Det er virkelig svært at forstå når man ik selv har været der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.