36+3 hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

MorTilDenDejligste

hej allesammen.. 

våget op i morges og skulle tisse, som jeg normalt skal efter en urolig nats søvn. men her kommer mit spørgsmål: har lige siden skulle på toilet hvert 10 min også selv om jeg holder igen med at drikke. er det normalt at skulle på toilettet hele tider når man er så langt henne.. har hørt om folk føler de skal tisse hele tiden fordi foster presser, men det er ikke kun en føgelse hos mig men skal virkelig tisse..

er der nogen der ved hvorfor og kan hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Mine3hjertebørn

Jeg har det fuldstændig lige som dig..

Det er helt normalt her sidst i graviditeten, bebsen ligger så dybt nu og trykker godt på blæren.

Jeg render også på toilettet hele tiden, og det er aller værst når jeg bevæger mig rundt.

Samtidig tror jeg også man udskiller mere kropsvæske gennem urinen, sidst i graviditeten, for jeg drikker heller ikke helt så meget, syntes jeg ikke selv

Anmeld

15. maj 2012

MorTilDenDejligste

Mine3hjertebørn skriver:

Jeg har det fuldstændig lige som dig..

Det er helt normalt her sidst i graviditeten, bebsen ligger så dybt nu og trykker godt på blæren.

Jeg render også på toilettet hele tiden, og det er aller værst når jeg bevæger mig rundt.

Samtidig tror jeg også man udskiller mere kropsvæske gennem urinen, sidst i graviditeten, for jeg drikker heller ikke helt så meget, syntes jeg ikke selv

det er da rart at vide man ikke er ene om at have det sådan

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

catharina skriver:

hej allesammen.. 

våget op i morges og skulle tisse, som jeg normalt skal efter en urolig nats søvn. men her kommer mit spørgsmål: har lige siden skulle på toilet hvert 10 min også selv om jeg holder igen med at drikke. er det normalt at skulle på toilettet hele tider når man er så langt henne.. har hørt om folk føler de skal tisse hele tiden fordi foster presser, men det er ikke kun en føgelse hos mig men skal virkelig tisse..

Jeg tisser oz meget mere end jeg plejer, oz selvom jeg ik synes jeg drikker så meget på nogle tidspunkter.. Jeg har noget vand i kroppen og det plejer at blive tisset ud, så tænker at kroppen samtidig med at bebs trykker på blæren, prøver at skille sig af med det overskydende

Anmeld

15. maj 2012

catharina skriver:

hej allesammen.. 

Jeg skal også tisse oftere, også selvom jeg ikke har drukket noget. Det er "værst" når jeg bevæger mig rundt, som 'Mine3hjertebørn' også beskriver.

Jeg har læst, at det skulle være helt normalt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.