Nogen fra Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

ChrilleB

Hej hej
Jeg er en pige på 26 år der bor i Aalborg med min mand og min søn på 9 måneder! Jeg er den første blandt venner og veninder til at få børn og er ikke en del af en mødregruppe. Har dog fået en god veninde med barn på samme alder men kunne være hyggeligt at have nogle flere at mødes med. Kunne jeg være så heldig at der er andre på min alder der lige står og mangler nogle bekendtskaber/veninder med små børn?
Hilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

mulle85

ChrilleB skriver:

Hej hej
Jeg er en pige på 26 år der bor i Aalborg med min mand og min søn på 9 måneder! Jeg er den første blandt venner og veninder til at få børn og er ikke en del af en mødregruppe. Har dog fået en god veninde med barn på samme alder men kunne være hyggeligt at have nogle flere at mødes med. Kunne jeg være så heldig at der er andre på min alder der lige står og mangler nogle bekendtskaber/veninder med små børn?
Hilsen Christina

jeg flyttede til aalborg i Januar, har en dreng på 3 og er gravid igen

Anmeld

22. maj 2012

Orkide86

ChrilleB skriver:

Hej hej
Hilsen Christina

Jeg kunne skam godt bruge en at ses med der os har børn

Jeg har en datter på 2,5 år og er selv 25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.