Jubiii:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Flødebollen

Jeg vejede mig til morgen...

-2 kg siger vægten. For første gang i laaaang tid er det faktisk blevet min nye bedste ven

Skal vejes hos DDV i morgen formiddag, men satser ikke på, den er røget op

Er sgu lidt stolt. Jeg har haft mange nedture i denne uge, hvor jeg har savnet mit aftenslik og guf i sofaen, hvor jeg har savnet dessert. Men jeg har IKKE fået noget..

Den største udfordring pt. er at spise så meget. Jeg spiser fandeme hele tiden. 6 gange om dagen. Det er helt vanvittigt, når jeg er vant til MAX at spise 3...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

henh01

Hvor er det flot. Stort tillykke med vægttabet. Men du skal nok ikk gå og veje dig derhjemme når du bliver vejet derude.

hilsen en der vejer sig flere gange om dagen og som på de sidste 14 dage har tabt 2,6 kg og 5 cm om hofterne

Anmeld

15. maj 2012

Flødebollen

henh01 skriver:

Hvor er det flot. Stort tillykke med vægttabet. Men du skal nok ikk gå og veje dig derhjemme når du bliver vejet derude.

hilsen en der vejer sig flere gange om dagen og som på de sidste 14 dage har tabt 2,6 kg og 5 cm om hofterne

Det bliver jeg sgu nødt til

Især her i starten, hvor det hele er så nyt..

Stort tillykke med dit vægttab også!

Anmeld

15. maj 2012

henh01

Kathepige skriver:

Det bliver jeg sgu nødt til

Især her i starten, hvor det hele er så nyt..

Stort tillykke med dit vægttab også!

Får du dyrket motion tillige?

Anmeld

15. maj 2012

Flødebollen

henh01 skriver:

Får du dyrket motion tillige?

Jep - jeg svømmer pt. en gang i ugen og så almindelig husholdning som fejning af terrasse mv.

Jeg har en depression, der gør, at jeg i de seneste år ikke har kunne finde overskud til andet end mig selv, men det er heldigvis ved at vende..

Anmeld

15. maj 2012

henh01

Kathepige skriver:

Jep - jeg svømmer pt. en gang i ugen og så almindelig husholdning som fejning af terrasse mv.

Jeg har en depression, der gør, at jeg i de seneste år ikke har kunne finde overskud til andet end mig selv, men det er heldigvis ved at vende..

det er sgu flot.. Der er jo også undersøgelser der tydeligt påpeger at motion (endorfiner) er rigtig godt for depressive personer Så det er bestemt vejen frem.

Kæmpe tillykke med din personlige sejr og flotte vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.