Hjælp:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Ønskebarnet12

Hej tøser! Hvor mange jordmoder besøg har man? Jeg havde en da jeg var 12 uger henne og en igen d. 27 juli når jeg er ca 29 uger er det sådan det skal være? Og ringede til min jordmoder og fik vide hun we stoppet hvad skal jeg så gøre? 

Er 18+1 i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

Hej tøser! Hvor mange jordmoder besøg har man? Jeg havde en da jeg var 12 uger henne og en igen d. 27 juli når jeg er ca 29 uger er det sådan det skal være? Og ringede til min jordmoder og fik vide hun we stoppet hvad skal jeg så gøre? 

Er 18+1 i dag 

Det lyder meget alm. indtil videre, tror det er meget forskelligt hvor meget de følger en den sidste tid. Jeg var afsted en gang om ugen de sidste 14 dage da jeg havde lidt en træls graviditet.. Mon ikke du bare får en ny jm gennem din nuværende jm

Anmeld

15. maj 2012

Ønskebarnet12

Månsson skriver:

Det lyder meget alm. indtil videre, tror det er meget forskelligt hvor meget de følger en den sidste tid. Jeg var afsted en gang om ugen de sidste 14 dage da jeg havde lidt en træls graviditet.. Mon ikke du bare får en ny jm gennem din nuværende jm

Nåh oki:-) troede man skulle have flere besøg, Nu er der gået 2 uger at jeg har opdaget min jordmoder ikk arbejder der længere så det ved jeg ikke, skal til md scanning her på tirsdag mon hospitalet give mig en ny jordmoder

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

Nåh oki:-) troede man skulle have flere besøg, Nu er der gået 2 uger at jeg har opdaget min jordmoder ikk arbejder der længere så det ved jeg ikke, skal til md scanning her på tirsdag mon hospitalet give mig en ny jordmoder

Det tror jeg ikke de har så meget at gøre med men da du fik hende du havde sku du så ikke selv ringe og aftale en tid eller noget?

Anmeld

15. maj 2012

Mom2

Ønskebarnet12 skriver:

Er 18+1 i dag 

Du kan læse om hvornår du skal til egen læge og hvornår du skal til jm i den bog du har fået udleveret af din egen læge

Anmeld

15. maj 2012

Ønskebarnet12

Månsson skriver:

Det tror jeg ikke de har så meget at gøre med men da du fik hende du havde sku du så ikke selv ringe og aftale en tid eller noget?

Næh hun sagde så ses vi d 27 juli igen

Anmeld

15. maj 2012

Ønskebarnet12

Christina9870 skriver:

Du kan læse om hvornår du skal til egen læge og hvornår du skal til jm i den bog du har fået udleveret af din egen læge

Ja jeg kigger i den :-) men det jo ikke vigtigt at jeg ikke har fået så mange tid, troede bare der skete noget men hvis det snak kan jeg sagtens leve :-D

Anmeld

15. maj 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

Næh hun sagde så ses vi d 27 juli igen

Jeg tænkte på helt i starten da du sku ha din aller første tid hvordan fik du kontakt dengang

Anmeld

16. maj 2012

Ønskebarnet12

Månsson skriver:

Jeg tænkte på helt i starten da du sku ha din aller første tid hvordan fik du kontakt dengang

Der fiK jeg sendt et brev fra Hvidovre hospital at min jordmoder hed det her og at jeg har en tid den her dag, 

Anmeld

16. maj 2012

L&V

Ønskebarnet12 skriver:

Der fiK jeg sendt et brev fra Hvidovre hospital at min jordmoder hed det her og at jeg har en tid den her dag, 

Så tror jeg der står et nr på det brev du kan ringe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.