Hjælp:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Ønskebarnet12

Hej tøser! Hvor mange jordmoder besøg har man? Jeg havde en da jeg var 12 uger henne og en igen d. 27 juli når jeg er ca 29 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har været afsted i uge 18-19, igen i uge 29 og ska igen i uge 36! Tror 3 gange er normalt + måske en gang hvis man går over tid. Vh stine

Anmeld

15. maj 2012

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

Jeg har været afsted i uge 18-19, igen i uge 29 og ska igen i uge 36! Tror 3 gange er normalt + måske en gang hvis man går over tid. Vh stine

Nåh oki, jeg synes bare at nærmest de fleste skal ind hos jordmoderen i uge 20 og op af, men ja, så må jeg nøjes med at vente frem til jeg ca er 30 uger henne:-)

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Ønskebarnet12 skriver:

Hej tøser! Hvor mange jordmoder besøg har man? Jeg havde en da jeg var 12 uger henne og en igen d. 27 juli når jeg er ca 29 uger

Det er MEGET forskelligt alt efter hvor man bor..

Jeg var afsted i uge 16, 21 og 29 og så har jeg en tid her når jeg er i uge 36, igen i uge 40 og så kommer der en mere hvis jeg går over tiden

Derudover er man jo til scanning omkring uge 12 og 20, men det er jo ik nødvendigvis hos ens jordemoder Vi har ydermere 2 gange fødselsforberedelse hos jm, men det er ik med undersøgelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.