Ebay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Cris

Hej! Jeg ville spørge, om der er nogle, som har købt noget hos Ebay. Jeg har hørt, at der er nogle gode tilbud der inde, men hvor handler man det? Hos ebay.com? Eller uk? Eller hvad gør I?

Tak! (for I hjælper mig at finde nogle gode og billige ting på nettet! hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Mira0911

ebay.com

Anmeld

20. april 2009

Cris

Ok så har du registreret din addresse fra DK, selv om der står US addresser, ikke? Og så finder du en, som gerne vil sende dig tingene til DK? Så skal man betale ekstra porto? Har du prøvet det før? Jeg prøver at kikke, om der er faste regler eller om man skal kontakte sælgeren og snakke om det... Tak for hjælpen!!!!

Anmeld

20. april 2009

Mira0911

Har ikke prøvet at købe derinde.. Men kunne forestille mig at det foregår på den måde...

Anmeld

20. april 2009

Lullaby

Hej! Jeg ville spørge, om der er nogle, som har købt noget hos Ebay. Jeg har hørt, at der er nogle gode tilbud der inde, men hvor handler man det? Hos ebay.com? Eller uk? Eller hvad gør I?

Tak! (for I hjælper mig at finde nogle gode og billige ting på nettet! hehe)

Når du køber noget fra ebay.com så vær sikker på at sælger sender til DK og hvad den ekstra porto vil være. Husk også at være obs på at hvis varen + porto overskrider 80 danske kr så vil postdanmark opkræve 150 kr for at give dig varen samt told og skat vil kræve mons + skat. Dette er dog kun hvis du køber fra andet end EU

Anmeld

20. april 2009

Cris

Så er det bedre ebay.co.uk, ikke?

Anmeld

20. april 2009

Lullaby

Jeps absolut men priserne er alså heller ikke så gode som fra ebay.com

Anmeld

20. april 2009

Lise

Eller ebay.de (Tysk) - vi har på trods af dårlige tyskkundskaber købt autostol og cykelstol derigennem. Men ja, man kan i den udvidede søgning præcisere at de skal sende til DK. Og så kan det vist betale sig at betale via paypal, da det giver en sikkerhed for at man får noget for pengene...

Anmeld

20. april 2009

Cris

Ok, det lyder godt. Skal man lave en profil i den eBay man ønsker, eller skal man bare bruge kun en og vælge, hvor man vil handle?

Anmeld

20. april 2009

Nemesis

har købt på ebay.uk...netop for at undgå told og moms. Det er bare nemmere at handle indenfor eu.

Jeg købte en thomas tog seng, thomas tog sengetøj, thomas tog vægdekorationer. Alt har jeg fået indenfor 3 hverdage efter.

Jeg har haft købt af virksomheder og den ene kunne ikke levere til DK via ebay, men efter en mail til dem, var det klaret og jeg fik pris på forsendelse med det samme.
Jeg har været positiv overrasket.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.