JM 2 gang idag.. lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Princesspigen

skal til JM andet besøg idag, men grundet min lidt svære barndom skal jeg ind til en anden jm end første gang.. hvilke jeg syndes er okay at få en jm der ved hvordan hun skal tage hånd og lidt skrøbelige piger som mig.. men er meget nervøs, er ikke så god til at møde nye mennesker..

er 18+4 idag.. og stadig INGEN mave at se overhoved..

efter en del kvalme og opkaste de sidste 12 uger har jeg tabt en 6-7 kilo men håber snart det begynder at gå den anden vej..

mærker heller ikke liv endnu..  øv altså..

desuden så kæresten (faren til barnet) kan ikke komme med idag, han har ellers været med til ALT ind til nu.. men han kan ikke tage fri idag..  øv øv.. så skal alene der op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Kay

håber det går godt

Anmeld

15. maj 2012

Nessie

Det skal nok blive et godt møde med JM, hun er jo så vant til at tage sig af nervøse gravide. Håber du får en god snak med hende

Du kommer nok til at mærke liv inden for de næste uger, og så bliver det nok også meget virkeligt for dig at der rent faktisk ligger et lille menneske derinde

God fornøjelse i dag

Anmeld

15. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

håber det går godt

os mig.. og tak søde

Anmeld

15. maj 2012

Princesspigen

15. maj 2012

Princesspigen

Nessie skriver:

Det skal nok blive et godt møde med JM, hun er jo så vant til at tage sig af nervøse gravide. Håber du får en god snak med hende

Du kommer nok til at mærke liv inden for de næste uger, og så bliver det nok også meget virkeligt for dig at der rent faktisk ligger et lille menneske derinde

God fornøjelse i dag

mange tak skal du have..  

hjælper måske os lidt på mandag når jeg har været til MD

Anmeld

15. maj 2012

Princesspigen

opper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.