Alle de små guldklumper :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

grøn · ært

Først og fremmest: TILLYKKE til alle jer nybagte mødre (og fædre selvfølgelig)!! Jeg synes det er så fantastisk at læse om alle jer, der har født og se billeder af jeres små pus :-D  Det er sjovt når vi har fulgt hinanden så længe :-) Og til jer der endnu ikke har født, så sender jeg virkelig al det vestøv jeg overhovedet kan finde!!  Og ønsker jer en fantastisk god fødslen!

Michael og jeg nyder vores lille søn så super dejligt meget! Han er bare en charmetrold og super nem <3 Han vækker os 2-3 gange om natten og i løbet af dagen sover han bare super meget og dejlig tungt. Jeg har stort set tid og overskud til alt det jeg plejer, så der er bestemt ingen her der klager. Vi er stadig hjemme hos mine forældre og nyder livet og freden på landet.

Vi er lidt i "vildrede" over navnet på vores skønne søn, men vi regner nu altså stadig med, at han bliver en Virgho Emil. Det er bare så stor en beslutning at tage og vi er nok lidt i panik over, at vi tager så stor en beslutning for et andet menneske. Men, hvis han ikke kan lide det, så må han jo tage navneforandring ;-)

Og så lige et skønt skønt smil fra vores dejlige dreng! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

CaWi

Findes der noget der er bedre til at få ens hjerte til at smelte fuldstændigt, end et smil fra et dejligt veltilfredst barn??

Anmeld

17. maj 2012

MariaJ

Fantastisk smil . Hvor er han skøn. Jeg bliver fuldstændig skruk af alle de her søde babyer, selvom min egen kun er en uge gammel . Vores sover også rigtig meget, så jeg er heller ikke specielt udslidt . Skønt med sådan en god start .

Anmeld

21. maj 2012

Koen.

Hvor er han sød dejligt alt bare går godt! Kan godt forstår det med navnet er svært, det er jop en kæmpe beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.