M&R skriver:
min søster skal giftes på lørdag og de har fra bedt sig sange og tale... men har så lige fundet ud af at de regner med at min og min bror laver noget underholdning... fuck...... er der nogen der har nogle gode bud på hvad det kunne være

Til min bonus mors føsdag lavede min søster en sjov leg:
Alle gæster får en spørgeskema og skal svare på spørgsmål om fødselaren/ brudeparret. (sjove spørgsmål)
så gennemgik min søster alle spørgsmål og gav de rigtige svar og det var hylende morsomt..
eksempel: Kan "Lis" nævn alle navnene i bandet D.A.D. (min bonusmor er fan) med brudepar kunne man så spørge om X kan nævne alle navnene på Y ynglings band eller lign.
Min bonusmor er en stor kvinde og et spørgsmål lød "kan Lis passe en str. L" (hvilken ingen tænkte hun kunne da hun nok skal have nogle x'er foran) det viste sig så at min søster havde en voksenble str L med som min bonus mor så sku bevise om hun kunne passe...
Hvis nogen har svaret alle spørgsmål rigtig kan de måske vinde en chokolade eller noget, men en sjov leg "hvor godt kender i brudeparret og hvor godt tro i de kender hindenande agtigt"

Anmeld