Vigtig info til alle studerende på barsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Giraffen

Hej Allesammen

Jeg er selv studerende på barsel lige nu

Jeg mangler 15 ECTS point af bacheloren og min plan er at tage 5 point til efteråret og 10 til foråret

Jeg kontakter SU for at høre om jeg må få mix-klip i de to perioder

Det viser sig så at jeg er berettiget til mix-klip under hele barslen fordi jeg har fulgt uddannelsen til tiden

I kan lige få regnestykket fra hende nedenunder

Anyways det var den femte fra SU jeg talte med tror jeg og pludselig kom den information - så jeg tænker der måske sidder et par stykker mere derude der er berettiget til lidt mere end de får nu

Og her er regnestykket:

Vi kontrollere din studieaktivitet i forhold til om du er SU berettiget ud fra hvor mange ECTS point du har bestået og hvor mange SU klip du har forbrugt.

Du har på nuværende tidspunkt bestået 165 ECTS point og brugt 32 SU klip.

Næste aktivitetskontrol for dig er først ved SU klip nr. 49, hvor du skal have bestået 180 ECTS point (færdiggjort din bachelor). Der er altså 17 måneder (49-32) til du skal have bestået din bachelor, for fortsat at være studieaktiv.

Du har pt. 14 SU klip tilbage til at færdiggøre din bachelor og 10 fødselsklip.

Regner du med at kunne færdiggøre helt din bachelor indenfor 14 måneder (dvs. senest juli 2013), kan du faktisk godt vælge miksklip for alle dine fødselsklip, da næste aktivitetskontrol for dig som nævnt først er om 17 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Nettemor

Den fortjener da vist en opning

Anmeld

15. maj 2012

Giraffen

Nettemor skriver:

Den fortjener da vist en opning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.