Den der med negativ test og ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

God aften alle sammen .

Jeg har læst en del tråde her inde hvor folk ikke har fået deres mens og hvor testen viser negativ. Så er der mange der skriver at det godt kan være at man ikke er så hurtig til danne det der hcg tal og at der stadig er en chance for at man kan være gravid. Men hvad er chancen for det?

Jeg spørg fordi at jeg skulle have haft min mens den 3. Den 5 og 6 testede jeg og der var de negative. Jeg har et barn i forvejen(2 år) og der testede jeg positivt dagen efter jeg skulle have haft mens. Min mens er ikke 100% stabil men den plejer at komme omkring den 3 hver måned. Den 1 der fik jeg pludselige meget kraftige mave smerter da vi var ovre og besøge min far. Det var lige før jeg tog på skadestuen for det gjorde seriøst nas men det gik væk efter en halv time ca og jeg har ikke haft det sådan siden.

Jeg er lidt forvirret. Jeg har bestilt nogle tetst over nettet i dag og de sendte pakken i dag, så der går nok ikke så længe før de kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået min mens. Det er lidt "sjovt" for jeg har tænkt i nogle dage at oprette denne tråd og nu når jeg så gør det så sker det .

Bør jeg tage til lægen og få undersøgt hvorfor jeg ikke har haft det før nu eller har det overhoved nogle betydning?

Anmeld

15. maj 2012

Ciss

Jeg har testet sent positiv hver gang. Jeg tror, det er ret individuelt.

Med hensyn til forsinket mens, som så kommer alligevel, har jeg hørt - har ingen dokumentation, men synes, det giver god mening - at man godt kan have haft et befrugtet æg, men så er der noget, som gør, at det ikke fæster sig rigtigt/gror rigtigt el lign, og så bliver mensen bare lige lidt forsinket alligevel, så processen meget hurtigt stopper igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.