Nogen der har erfaring med denne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

AnnaK89

Faldt lige over denne - synes den virker ret smart. Ville lige høre hvad I synes

Her kommer lige en beskrivelse af den

Look & Light er mange ting, men først og fremmest et spejl. Blomsterhovedet har et børnesikkert spejl som kan indstilles på mange måder: Over barnet under bleskift så barnet kan betragte sig selv og øve sig på sjov mimik og i interaktion med mor eller far: "hvor er din næse?" osv. 

Spejlet kan også indstilles så barnet kan se på omgivelserne, eller kan følge med i hvordan bleen bliver skiftet, eller hvad der sker uden for vinduet. 

Det allerbedste er næsten når barnet ligger på maven og kan se sig selv. Det er supervigtigt at barnet ligger sådan og får trænet nakkemusklerne. 

Og Look & Light er ikke kun et spejl, men også en lampe. Hvis du har Look & Light stående ved puslebordet har du også en skønt blidt vågelys hvis du skal skifte ble om natten og ikke har lyst til at tænde for det skarpe loftslys. Eller hvis du har den stående på børneværelset har du en fin natlampe, som du kan tænde hvis du skal ind og amme om natten, finde sutten eller hvis barnet har brug for lidt lys for at føle sig tryg. 

Look & Light kan stå selv og skal derfor ikke monteres. Foden kan placeres under puslepuden, eller den kan stå frit på gulvet, på kommoden eller lign. Der skal bruges 4 stk. AA batterier som kan give lys i mere end 900 timer. Blomsterhovedet er fleksibelt og kan drejes i alle retninger. 

Vælg mellem sølv, blå og pink.

Giv jeres mening til kende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nettemor

Jeg har ikke set dem eller prøvet dem eller hørt om nogle der har.. Men jeg syns det lyder smart. Den kan bruges længe..

Anmeld

14. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Jeg har ikke set dem eller prøvet dem eller hørt om nogle der har.. Men jeg syns det lyder smart. Den kan bruges længe..

Ja nemlig, synes den lyder rigtig smart. Også at den er nem at flytte rundt, så baby har glæde af den forskellige steder

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

Ja lige præcis.. Og når baby ikke syns den er spændende kan den fungere som vågelys

Anmeld

14. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Ja lige præcis.. Og når baby ikke syns den er spændende kan den fungere som vågelys

Nemlig

Anmeld

14. maj 2012

Mutti2B

Hvad koster sådan en herlighed?

Anmeld

14. maj 2012

AnnaK89

Mutti2B skriver:

Hvad koster sådan en herlighed?

http://www.lille-bi.dk/babyleget%C3%B8j/look-and-light.ashx

Den er lige her på tilbud til 299 kr

Anmeld

14. maj 2012

Mutti2B

AnnaKJ skriver:

http://www.lille-bi.dk/babyleget%C3%B8j/look-and-light.ashx

Den er lige her på tilbud til 299 kr

Øv, der er ikke flere tilbage i pink

Anmeld

14. maj 2012

AnnaK89

Mutti2B skriver:

Øv, der er ikke flere tilbage i pink

Nej det så jeg også lige - men jeg tænker nu at bestille den i sølv alligevel

Anmeld

14. maj 2012

Mutti2B

AnnaKJ skriver:

Nej det så jeg også lige - men jeg tænker nu at bestille den i sølv alligevel

Det overvejer jeg også for den er godt nok fin

(og i sølv kan den jo bruges igen hvis jeg får en dreng engang )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.