Hvornår løb mælken til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.078 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

samantha1986

Jeg har termin om tre uger og jeg har endnu ikke oplevet at der er kommer mælk eller hvad det nu hedder. Plus mine bryster er heller ikke blevet større. Havde ikke tænkt over det før min søster nævnte det. 

Var der nogen af jer hvor mælken først kom da i fødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Jeg har termin om tre uger og jeg har endnu ikke oplevet at der er kommer mælk eller hvad det nu hedder. Plus mine bryster er heller ikke blevet større. Havde ikke tænkt over det før min søster nævnte det. 

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde mht. hvornår råmælken begynder at lække 

F.eks. ændrede mine bryster sig ikke igennem graviditeten, men jeg lækkede råmælk fra uge 17. Da først mælken løb til på 4. dagen efter fødslen, så var der ellers gang i den - go home dolly 

Anmeld

14. maj 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde mht. hvornår råmælken begynder at lække 

F.eks. ændrede mine bryster sig ikke igennem graviditeten, men jeg lækkede råmælk fra uge 17. Da først mælken løb til på 4. dagen efter fødslen, så var der ellers gang i den - go home dolly 

Okay så jeg behøver ikke være bekymret over at der endnu ikke er sket noget som helst? Jeg har nemlig ikke engang oplevet råmælk. 

Anmeld

14. maj 2012

Nitz - <3 David

samantha1986 skriver:

Mit begyndte først ca. 12 timer efter jeg havde født (fødte 10 uger for tidligt) Men jeg fik at vide på barselsgangen at hos de fleste løber det først rigtigt til på dag 3.. Det er først der at der rigtig er gang i det.. men nu lagde jeg jo heller ikke et døgn med veer..
Men jeg mærkede heller intet til det op til fødslen..

Anmeld

14. maj 2012

LouiseRH

Jeg lækkede allerede fra uge 20, men mælken løb til på 4. dagen - samme dag som jeg fik total hormonsammenbrud :b

Du skal ikke være nervøs, bare fordi du ikke lækker betyder det altså ikke at du ikke får mælk
Der er mange der ikke ser skyggen af mælk før fødslen

Anmeld

14. maj 2012

lycly

Her kom mælken på 3. dagen efter fødslen. Havde heller ingen mælk inden fødslen og heller ikke større eller ømme bryster - men skal da lige love for at det kom for fulde drøn på 3. dagen og så varede det ved et par dage

Anmeld

14. maj 2012

morbibi

samantha1986 skriver:

Det er da kun fordi jeg har prøvet at trykke lidt mælk ud, at jeg ved, jeg har noget. For jeg hverken lækker eller er vokset i babserne og jeg er 2 dage over termin

Anmeld

15. maj 2012

FrkLarsen

samantha1986 skriver:

Jeg 'lækkede' råmælk i uge 18 og frem, så her startede det tidligt 

Anmeld

15. maj 2012

FrkLarsen

samantha1986 skriver:

Jeg 'lækkede' råmælk i uge 18 og frem, så her startede det tidligt 

Anmeld

15. maj 2012

Mother-love

Mine bryster var blevet meget større igennem graviditeten men havde ikke noget andet end en gang imellem kunne jeg presse en smugle råmælk ud. Mit mælk løb til på ca. 3. Dagen. Og så var det der også. Og mine bryster var enorme. ( og så har man en kæreste der ikke engang er til store bryster hehe)
Jeg havde ikke nok råmælk til isabella, ved ikke om det er pga mælken først løb til efter 3. Dage eller om det er fordi hun spiste meget. For amningen kørte kun i en uge og derefter fik jeg mindre og mindre mælk trods isabella hang i mine patter hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.