g-symptomer 2+2 hvad?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Helloo

Hej tøser!

Havde SA den 19/4 så har ikke haft første mens endnu..

Havde æl den 11-12, så er omkring 2+2. 

Idag er det så begyndt. Jeg har rimlig kvalme, ka mærke min livmoder når jeg bøjer mig, og min bækken tager livet af mig..(Havde     et super skævt bækken da jeg var gravid sidst dvs enormt mange smerter)

Ved godt det lyder halv åndsvagt, men kan det være fordi min krop reagere hurtig grundet jeg næsten lige har været gravid?

Håber i kan hjælpe!

Kraam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Louise17 skriver:

Hej tøser!

Idag er det så begyndt. Jeg har rimlig kvalme, ka mærke min livmoder når jeg bøjer mig, og min bækken tager livet af mig..(Havde     et super skævt bækken da jeg var gravid sidst dvs enormt mange smerter)

Ved godt det lyder halv åndsvagt, men kan det være fordi min krop reagere hurtig grundet jeg næsten lige har været gravid?

Håber i kan hjælpe!

Kraam

Det kan jeg desværre ikke svare på, men opper den lige for dig..

Formig, ville det dog være næsten sindssygt hvis det er tilfældet. Dog har man jo hørt om dem der føler de ahr fået kvalme før ægget overhovedet ahr sat sig fast. :/

Anmeld

14. maj 2012

come2

Louise17 skriver:

Hej tøser!

Håber i kan hjælpe!

Kraam

Jeg synes det lyder lidt tidligt med de symptomer

Anmeld

14. maj 2012

Kløver

Det Er jo kun omkring æl, så mon ikke det Er Det Du evt kan mærke eller reagere på

Anmeld

15. maj 2012

Tona

Hej tøser!

Håber i kan hjælpe!

Kraam

Det tror jeg virker ret sandsynligt. I alt fald ved jeg at livmoderen vokser meget hurtigere hvis man har været gravid før for nyligt og jeg ved også at har man haft bækkenproblemer ved første graviditet så er det tit det allerførste symptom man overhovedet opdager.

Da jeg var gravid med Amanda havde jeg en ond bækkenløsning og da jeg blev gravid anden gang (da hun var 8 mdr gammel) kunne jeg også indenfor de første 14 dage mærke at den var helt gal med bækkenet igen og jeg kunne også mærke det med livmoderen.

Jeg krydser i alt fald fingre for dig

EDIT: det ville dog være meget hurtigt for livmoderen at vokse, men hvem ved?

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

Jeg tror ikke det er en graviditet du kan mærke. Hvis du netop har haft ÆL har ægget jo ikke haft mulighed for at sætte sig fast endnu. Sorry to say ..

dog for at du har en ny graviditet i sigte.

Anmeld

15. maj 2012

Camillos

Louise17 skriver:

Hej tøser!

Håber i kan hjælpe!

Kraam

du er sikker på du har aborteret overhovedet? 

Anmeld

15. maj 2012

Helloo

Jeg min sidste hcg blodprøve var på 2..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.