Vi har bestilt 3D scanning hos lille Kbh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

MorDk

D.2.juli 2012 skal vil til 3D scanning. 

Da jeg var gravid med vores søn var vi også til 3D scanning. Det var hos scanningsklinikken i KBH. Denne gang har vi besluttet at prøve en 3D scanning hos Lille Kbh'er. Det bliver billigere og forhåbentlig bedre kvalitet, da vi kan se de tager det i HD... Vi glæder os helt vildt!!! 

Andre der har prøvet 3D scanning hos Lille Kbh'er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

projekt-ønskebarn

Jaaaaa. Kan kun sige "glæd dig". Det er heltfantastisk og de er så søde derinde. Vi fik de bedste billeder med hjem 

Anmeld

14. maj 2012

MorDk

Åhhh sikke nogle flotte billeder I har fået... Glæder os helt vildt! Jeg viste liiige min kæreste jeres billeder. Han var ret overrasket over kvaliteten. Samlignet med de billeder vi fik lavet sidst! Hold da op! 

Ihhh...kan næsten ikke vente *S*

Anmeld

14. maj 2012

Lotus86

Vi fik også taget 3D-billeder hos LilleKbher, og har kun positivt at sige om dem derinde

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Lotus86 skriver:

Vi fik også taget 3D-billeder hos LilleKbher, og har kun positivt at sige om dem derinde

Glæder os rigtig meget ihvertfald!!!

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Så er der "kun" 25 dage tilbage... uhhhh kom nuuuuu!

Kan næsten ikke vente! Glæder mig MEGET til at se Lillepigen

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Så er der 14 dage tilbage! Kan næsten ikke vente med at få et "kig" ind til Lillepigen ♥ Glæder mig SÅ meget! Smiler...

Anmeld

18. juni 2012

Kit

Også kun ros herfra til Lille Københavner - de er søde og begejstrede.

Kan se de efterfølgende har fået ny HD teknologi, så glæder mig til det engang bliver tid til nr 2 herhjemme

Rigtig god fornøjelse.

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Også kun ros herfra til Lille Københavner - de er søde og begejstrede.

Kan se de efterfølgende har fået ny HD teknologi, så glæder mig til det engang bliver tid til nr 2 herhjemme

Rigtig god fornøjelse.

Smiler det er faktisk én af grundende til at vi denne gang har valgt LilleKbh'er. Synes billederne De laver i HD kvalitet ser helt vildt fantastiske ud *S* Så jeg glæder mig rigtig meget, og håber at Lillepigen vil vise sig lidt frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.