Hej,
Jeg nåede lige at føde i april - den 29.
Jeg fødte med lattergassen i hånden. Uh jeg turde bare ikke slippe den maske!
Jeg skulle også sys i den ene kønslæbe som flækkede fra lige under urinrøret og 2 cm skråt ned.
Siden har det vist sig at den ikke er vokset sammen trods syning, så nu er den faktisk delt i to og højre side sidder derfor noget løsere ind venstre.
Jeg opdagede det i forgårs - selvfølgelig i weekenden - og panikkede fuldstændig. jeg blev rigtig ked af det, bange og forskrækket. Det, har jeg aldrig hørt om før, kunne ske. Jeg ringede ud til hospitalet, hvor jeg havde været indlagt med den lille, og de tog det bare alt for cool ift., hvor jeg var mentalt, eftersom jeg jo ikke anede hvad det har af betydning for min fremtid, om jeg så må sige. Jeg skulle gå til egen læge mandag.
Egen læge sagde, at jeg ellers så fin ud og at det altså engang imellem skete, at syningerne ikke voksede rigtigt sammen på slmhinder. Det gør man ikke noget ved med mindre man har gener af det og det har jeg ikke pt.
Alligevel blev jeg igen super ked af det, da jeg kom hjem og lige kiggede efter et toiletbesøg. Tænk, min mand og jeg skal jo en dag have sex igen... Jeg væmmes bare ved synet...
Er der overhovedet andre, der har prøvet noget lignende? jeg har vitterligt aldrig hørt om det før!
Håber ikke emnet er for nasty for folk siden jeg aldrig har hørt om det. Tænker, det er et temmelig tabubelagt emne???
Anmeld