Gravid med søn på 6 måneder :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger...

skriver som anonym da ingen ved noget endnu...

Jeg har lige idag fundet ud af at jeg er gravid igen.. det er ikke planlagt men er sket da vi ikke har passet godt nok på.

Vores søn er i dag 6 måneder og vi er ved at arrangere det helt store drømmebryllup... Jeg er i vildrede og har brud for at høre for og imod samt erfaringer med det her... jeg aner virkelig ikke om vi skal beholde barnet eller ej.

Kan i hjælpe en forvirret sjæl på vej??

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hej Piger...

Jeg har lige idag fundet ud af at jeg er gravid igen.. det er ikke planlagt men er sket da vi ikke har passet godt nok på.

Vores søn er i dag 6 måneder og vi er ved at arrangere det helt store drømmebryllup... Jeg er i vildrede og har brud for at høre for og imod samt erfaringer med det her... jeg aner virkelig ikke om vi skal beholde barnet eller ej.

kram

Jeg har drengene hvor der er 11 mdrs mellemrum - det kræver meget, da man er PÅ hele dagen, når den lille kommer til verden, da de jo har hver deres rytme, og (den store) muligvis heller ikke sover igennem endnu,

men når det så er sagt, er jeg lykkelig - jeg kunne gøre det igen, og de har så fantastisk stor glæde af hinanden den dag idag...

Anmeld

14. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej Piger...

kram

jeg har selv lige været igennem en abort.. det er skide svært, så ergo er det kun en beslutning du selv kan træffe..

du skal mærke godt efter helt ned i maven, og se ud i fremtiden, om du kan se dig selv med 2 småbørn , eller om du bedre kan se dig selv med en nyfødt og et børnehave barn..

personligt, kunne jeg bedst se mig selv med den sidste..

det er din egen beslutning

er sikker på du træffer den der er rigtig for jer !

Anmeld

14. maj 2012

LR85

Tror kun det er noget DIG og DIN kæreste kan finde ud af. 

Snak sammen, har i overskud i hverdagen, økonomi og ikke mindst lyst? 

Jeg kunne personligt ikke overskue det, da jeg synes det at have et barn på 15 måneder er hårdt. Der var stadig mange udfordringer for os. 

Men andre har jo et godt partnerskab, overskud og lyst. 

Mærk efter i maven. 

Anmeld

15. maj 2012

mahanna

hejsa

Du lyder lidt ligesom jeg selv gjorder for 5 mdr siden, stod med et barn på 6 mdr og fandt ud af jeg var gravid og det helt storer drømmebryllup 2 mdr længerer freme og tænkte FUCK............... Men fik snakkede det igennem med min mand og vi har heletiden  snakket om at vi skulle ha flerere børn, men ik lige at det kun skulle værer 14 mdr imellem, men vi besluttede ret hurtigt at vi ikke kunne vælge et barn fra, bare fordi deres alder ik lige passede os...

Og ja det bliver pisse hårdt når den lille kommer til august, men tænker, at man jo er i træning og vi har valgt at vores datter starter i dp, nu her til den 1/6 som planlagt, selv om jeg kommer til at gå hjemme, for så har hun en super rytme, med at komme afsted i dp om morgen, inden den lille ny kommer og så kan hun blive stimuleret på sit eget aldres nevu i dp, og så har jeg nogen timer hver dag, hvor jeg kun skal koncentrerer mig om den lille og om at få slappet lidt af, og så tror jeg overskudet til hende os bliver størerere, når hun lige er væk nogen timer hver dag...

jeg er meget glad, for vi har valgt at beholde den lille i maven, for de kommer til at få så meget glæde af henanden resten af deres liv, og se nu hvis man ik kan få flerer, når man gerne vil ha en merer, så kan jeg ikke leve med at vi jo selv vælgte en fra, men vi ved os at vi gerne vil ha flerer børn...

Vil dog sige at når den lille kommer bliver der passede noget bedrer på så ik vi står i samme sted tilæ næste år nu skal der lige gå et par år før vi tager en merer....

men jeg er helt sikker på at i finder lige den beslutning, som er den bedste for jeres lille familie, men held og lykke med beslutningen

stort fra Mahanna

Anmeld

15. maj 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Hej Piger...

kram

Jef kunne ikke drømme om at få en abort hvis det var mig

Vi har 2 børn og da nr 2 var en måned gammel gik projekt nr 3 igang, efter en masse besvær, et hav af bio'er og 2 stk SA i uge 7 på 4 mdr, lykkedes det efter 14 mdr og få en baby i maven ! <3

Man ved aldrig hvor svært man evt kan få ved at law drømme babyen, vi har sku ikke haft problemer før, og ikke tabt eller andet, plus en provokeret abort kan gøre en steril for livet:/

JEG havde fået barnet

Anmeld

15. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
^^ MOR TIL 2, snart 3 ^^ skriver:

Jef kunne ikke drømme om at få en abort hvis det var mig

Vi har 2 børn og da nr 2 var en måned gammel gik projekt nr 3 igang, efter en masse besvær, et hav af bio'er og 2 stk SA i uge 7 på 4 mdr, lykkedes det efter 14 mdr og få en baby i maven ! <3

Man ved aldrig hvor svært man evt kan få ved at law drømme babyen, vi har sku ikke haft problemer før, og ikke tabt eller andet, plus en provokeret abort kan gøre en steril for livet:/

JEG havde fået barnet

Ej hvor vildt at gå i gang meprotoner baby kun en måned efter en fødsel - hold da op... Det lyder vildt! 

Anmeld

15. maj 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

SØS skriver:

Ej hvor vildt at gå i gang meprotoner baby kun en måned efter en fødsel - hold da op... Det lyder vildt! 

Skruk, ville gerne have den sidste og gerne meget tæt og det var vores valg

Er ENDNU mere glad for det nu efter at der gik hele 14 mdr før det lykkes!!

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

tak for alle jeres svar:-) er nok også efterhånden ved at vænne mig til tanken. vi skal til scanning tirsdag for at se hvor vidt vi er, og så tager vi den derfra:-)

i er herlige kvinder... tak tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.