hejsa
Du lyder lidt ligesom jeg selv gjorder for 5 mdr siden, stod med et barn på 6 mdr og fandt ud af jeg var gravid og det helt storer drømmebryllup 2 mdr længerer freme og tænkte FUCK............... Men fik snakkede det igennem med min mand og vi har heletiden snakket om at vi skulle ha flerere børn, men ik lige at det kun skulle værer 14 mdr imellem, men vi besluttede ret hurtigt at vi ikke kunne vælge et barn fra, bare fordi deres alder ik lige passede os...
Og ja det bliver pisse hårdt når den lille kommer til august, men tænker, at man jo er i træning og vi har valgt at vores datter starter i dp, nu her til den 1/6 som planlagt, selv om jeg kommer til at gå hjemme, for så har hun en super rytme, med at komme afsted i dp om morgen, inden den lille ny kommer og så kan hun blive stimuleret på sit eget aldres nevu i dp, og så har jeg nogen timer hver dag, hvor jeg kun skal koncentrerer mig om den lille og om at få slappet lidt af, og så tror jeg overskudet til hende os bliver størerere, når hun lige er væk nogen timer hver dag...
jeg er meget glad, for vi har valgt at beholde den lille i maven, for de kommer til at få så meget glæde af henanden resten af deres liv, og se nu hvis man ik kan få flerer, når man gerne vil ha en merer, så kan jeg ikke leve med at vi jo selv vælgte en fra, men vi ved os at vi gerne vil ha flerer børn...
Vil dog sige at når den lille kommer bliver der passede noget bedrer på så ik vi står i samme sted tilæ næste år nu skal der lige gå et par år før vi tager en merer....
men jeg er helt sikker på at i finder lige den beslutning, som er den bedste for jeres lille familie, men held og lykke med beslutningen
stort
fra Mahanna
Anmeld