Alle de bekymringer :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Line8700

Har været til første lægetjek i dag, og alt var fint sagde hun. Kan hun mærke, idet hun laver underlivsundersøgelsen, om man er gravid uden for livmoderen?

Er første gangs gravid og er kun 9 uger henne, så tilgiv mig hvis det er et dumt spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Line8700

Slet ingen?

Anmeld

14. maj 2012

morbibi

Line8700 skriver:

Har været til første lægetjek i dag, og alt var fint sagde hun. Kan hun mærke, idet hun laver underlivsundersøgelsen, om man er gravid uden for livmoderen?

Er første gangs gravid og er kun 9 uger henne, så tilgiv mig hvis det er et dumt spørgsmål.

Nej, det mener jeg bestemt ikke de kan mærke. De ser på farven dernede og ud fra det, kan de sige lidt om, hvor langt man er henne.

Anmeld

14. maj 2012

lycly

Nej, tror der skal en scanningen til for at se om graviditeten er uden for livmoderen. Men det skulle vist ikke være særlig behageligt at være gravid uden for livmoderen, det er vist ofte ret smertefuldt, allerede i starten af graviditeten. 

Hvis du har brug for at få lidt ro på, kan du jo bestille en tryghedsscanning

Anmeld

15. maj 2012

pemiro

Min læge kunne godt finde ud af det ikke sad uden for livmoderen.. Han trykkede nemlig der hvor æggestokkene er, og da det ikke gjorde ondt men kun var ubehageligt, sagde han at graviditeten sad hvor den skulle..
Men om han bare har fyret noget ævl af skal jeg ikke kunne sige - han var lettere forvirret (har nu skiftet læge pga for mange fejl)

Anmeld

15. maj 2012

pemiro

Min læge kunne godt finde ud af det ikke sad uden for livmoderen.. Han trykkede nemlig der hvor æggestokkene er, og da det ikke gjorde ondt men kun var ubehageligt, sagde han at graviditeten sad hvor den skulle..
Men om han bare har fyret noget ævl af skal jeg ikke kunne sige - han var lettere forvirret (har nu skiftet læge pga for mange fejl)

Anmeld

15. maj 2012

Flowers

De kan fornemme det ved at trykke hvor æggestokkene er, mht om der er et hævet punkt eller om du er meget øm mm.

Anmeld

15. maj 2012

Line8700

Tak for alle jeres svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.