Utålmodigheden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Guldimaven

Jeg er ved at være godt utålmodig! Og det kan jeg ikke engang tillade mig, fordi jeg har slet ikke haft termin endnu!

Men alle føder jo bare herinde i vores termin gruppe lige for tiden, og så bliver man jo selv mega nysgerrig for at hilse på din egen lille guldklump!

Nå, jeg må bare vente vente vente.. Og se på jeres små guldklumper! Så kom da lige med nogle flere billeder af jeres guldklumper piger!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Monis

Hmmmm ja jeg kan jo kun sige, at jeg kender følelsen ALT for godt!

-og ja, man bliver altså ikke mindre skruk af, at læse om alle de babyer, som der bliver født her i gruppen

Indstil dig på at gå liiiidt over tid - ellers bliver ventetiden godt nok lang!!!

Held og lykke med den sidste ventetid (håber for dig, at der max er 16 dages ventetid tilbage)

Anmeld

14. maj 2012

Guldimaven

Monis skriver:

Hmmmm ja jeg kan jo kun sige, at jeg kender følelsen ALT for godt!

-og ja, man bliver altså ikke mindre skruk af, at læse om alle de babyer, som der bliver født her i gruppen

Indstil dig på at gå liiiidt over tid - ellers bliver ventetiden godt nok lang!!!

Held og lykke med den sidste ventetid (håber for dig, at der max er 16 dages ventetid tilbage)

Ja, i forhold til dig kan jeg jo slet ikke tillade mig at være utålmodig..

Jeg er indstillet på at gå over tid, og har været det længe.. Men utålmodigheden kommer alligevel..

Og tak for de  fingre... Så  jeg for at du bliver mor imorgen eller overmorgen!

Anmeld

15. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Jeg er ved at være godt utålmodig! Og det kan jeg ikke engang tillade mig, fordi jeg har slet ikke haft termin endnu!

Men alle føder jo bare herinde i vores termin gruppe lige for tiden, og så bliver man jo selv mega nysgerrig for at hilse på din egen lille guldklump!

Nå, jeg må bare vente vente vente.. Og se på jeres små guldklumper! Så kom da lige med nogle flere billeder af jeres guldklumper piger!!  

Min tålmodighed er også ved at være opbrugt, og har stadig 11 dage tilbage  

- tåler ik tanken om at gå over tid

Anmeld

15. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

Min tålmodighed er også ved at være opbrugt, og har stadig 11 dage tilbage  

- tåler ik tanken om at gå over tid

Kan følge dig!!!! Føler bare heller ikke man kan tillade sig at være utålmodig når man ikke engang har nået termin endnu! Men det er jeg altså bare!

Anmeld

15. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Kan følge dig!!!! Føler bare heller ikke man kan tillade sig at være utålmodig når man ikke engang har nået termin endnu! Men det er jeg altså bare!

Nemlig  

Men min SP sagde forleden at hun ik mente jeg ' måtte' gå over tiden, har samtlige symptomer på svangerskabsforgiftning, men hun havde sendt mig på sygehuset onsdag, men alt var heldigvis ok Skal bare følge kontrol,. Men Gud hvor er jeg besværet a det efterhånden 

Kom så bebser  

Anmeld

15. maj 2012

Guldimaven

Ma-lu skriver:

Nemlig  

Men min SP sagde forleden at hun ik mente jeg ' måtte' gå over tiden, har samtlige symptomer på svangerskabsforgiftning, men hun havde sendt mig på sygehuset onsdag, men alt var heldigvis ok Skal bare følge kontrol,. Men Gud hvor er jeg besværet a det efterhånden 

Kom så bebser  

Jeg har ingen tegn på noget som helst, og har det helt fint!! Selvfølgelig er det lidt hårdt, men har det rigtig godt! Så jeg regner med der går noget tid endnu, før han vil ud! Desværre!!

Anmeld

15. maj 2012

Ma-lu

Guldimaven skriver:

Jeg har ingen tegn på noget som helst, og har det helt fint!! Selvfølgelig er det lidt hårdt, men har det rigtig godt! Så jeg regner med der går noget tid endnu, før han vil ud! Desværre!!

Men uD skal de nok komme

Anmeld

16. maj 2012

JH12

Sender jer alt det ve-støv jeg overhovedet kan finde og opsamle, og sender det til jer der mangler her fra maj gruppen også vil jeg ønske jer rigtig meget held og lykke med fødslen. Synes bestemt i har noget at glæde jer til, jeg synes fødslen er en god oplevelse, og jeg skal bestemt have flere børn . Glæder mig til at hører om jeres oplevelser og se jeres børn

Anmeld

16. maj 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Sender jer alt det ve-støv jeg overhovedet kan finde og opsamle, og sender det til jer der mangler her fra maj gruppen også vil jeg ønske jer rigtig meget held og lykke med fødslen. Synes bestemt i har noget at glæde jer til, jeg synes fødslen er en god oplevelse, og jeg skal bestemt have flere børn . Glæder mig til at hører om jeres oplevelser og se jeres børn

Dejligt at hører, du havde en god oplevelse og gerne vil gøre det igen!

Jeg glæder mig faktisk også til det går igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.