Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Okay.. snakker lige med kæresten om det igen.. Men tror godt vi vil have det..
Okay.. snakker lige med kæresten om det igen.. Men tror godt vi vil have det..
Det er helt i orden, du siger bare til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lhn89 skriver: Min kæreste mener at det er 32, men der står en del tal på "vaskemærket" bl.a. 33x34 ellers kan jeg ikke se hvor der står en str. Men hvis du har interesse, så kan min kæreste evt. komme forbi med det (kan se du kommer fra Aalborg) da han arbejder i Aalborg Så kunne porto spares, da det vejer en del
Min kæreste mener at det er 32, men der står en del tal på "vaskemærket" bl.a. 33x34 ellers kan jeg ikke se hvor der står en str.
Men hvis du har interesse, så kan min kæreste evt. komme forbi med det (kan se du kommer fra Aalborg) da han arbejder i Aalborg Så kunne porto spares, da det vejer en del
Ariel skriver: 33 i liv og 34 i længde =33x34
33 i liv og 34 i længde =33x34
Ja det tror jeg også
Men der står "005004 0001 33x34" Så undrede mig over at der ikke fx stod " size 33x34"
.. men jo, det er sikkert 33x34 som er størrelsen
lhn89 skriver: Du er i hvert fald velkommen Efter som at vi har MEGET lidt skabsplads, så bliver vi simpelthen nød til at komme af med noget at det, som ikke er brugt den seneste tid. Kunne måske godt få mere for det, hvis det blev solgt enkeltvis på fx trendsales, men det står virkelig og fylder alt for meget, så derfor er prisen sat ned til 250,- pp (eller højst bydende )
Du er i hvert fald velkommen
Efter som at vi har MEGET lidt skabsplads, så bliver vi simpelthen nød til at komme af med noget at det, som ikke er brugt den seneste tid.
Kunne måske godt få mere for det, hvis det blev solgt enkeltvis på fx trendsales, men det står virkelig og fylder alt for meget, så derfor er prisen sat ned til 250,- pp (eller højst bydende )
Forståeligt nok ..
lhn89 skriver: Ja det tror jeg også Men der står "005004 0001 33x34" Så undrede mig over at der ikke fx stod " size 33x34" .. men jo, det er sikkert 33x34 som er størrelsen
Ariel skriver: Tror de første tal er model nr.
Tror de første tal er model nr.
Arh, det kunne selvfølgelig være rigtigt
lhn89 skriver: Arh, det kunne selvfølgelig være rigtigt
stadig til salg
lhn89 skriver: stadig til salg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128