Nu sker det snart (forhåbentligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Monis

Hej piger

Jeg er i dag 41+4, altså 11 dage over tid. Bettefisen har det alt for godt i sin mors mave, så nu får hun heldigvis hjælp til at komme ud. Hun vejer omkring 4 kg(tyksak) og har masser af fostervand til at hygge sig i derinde.

Jeg var i dag til igangsættelse på sygehuset, hvor jeg fik lagt en stikpille. Da jordemoderen undersøgte mig, havde jeg 2 cm livmoderhals tilbage og var 0,5-1 cm åben. Så plukveerne har da gjort lidt.

Desværre er der ikke rigtigt sket noget endnu - måske en smule kraftigere plukveer, men ikke noget af betydning.

Jeg håber sådan, at der snart sker noget mere, men jeg tvivler lidt på det....

Så i morgen skal vi afsted igen og have en ny stikpille. Så  fingre for, at det sætter mere skub i det!!!

Håber snart det bliver min tur til at få min guldklump i armene

Mange hilsner fra den forventningsfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Guldimaven

Hvor dejligt at ventetiden forhåbentlig snart er forbi!  Jeg  for at du ikke når pillen imorgen, og der sker noget i løbet af natten!

Anmeld

14. maj 2012

Majbrit

Wow, så er det lige om lidt - ja eller i morgen senest! Rigtig dejligt for dig, du har godt nok også bare ventet i en evighed!

Som du selv skriver må hun have det aaalt for godt derinde, hun ligger sikkert bare og hygger og fiser den af!

Håber du bliver overrasket og natten byder på veer - held og lykke og god fødsel, hvis det lige pludselig sætter i gang

Anmeld

14. maj 2012

CaWi

for at veerne kommer her til aften/i nat.
Nu har i vist også ventet længe nok

Anmeld

14. maj 2012

Monis

Tak for jeres søde hilsner.

Jeg håber i den grad, at de hjælper

Jeg synes egentlig også, at vi har ventet længe nok nu 

NUUUUU vil vi bare gerne have lov at blive forældre!

Jeg giver besked, når der (forhåbentlig snart) er sket noget

Anmeld

14. maj 2012

morbibi

Monis skriver:

Hej piger

Jeg er i dag 41+4, altså 11 dage over tid. Bettefisen har det alt for godt i sin mors mave, så nu får hun heldigvis hjælp til at komme ud. Hun vejer omkring 4 kg(tyksak) og har masser af fostervand til at hygge sig i derinde.

Jeg var i dag til igangsættelse på sygehuset, hvor jeg fik lagt en stikpille. Da jordemoderen undersøgte mig, havde jeg 2 cm livmoderhals tilbage og var 0,5-1 cm åben. Så plukveerne har da gjort lidt.

Desværre er der ikke rigtigt sket noget endnu - måske en smule kraftigere plukveer, men ikke noget af betydning.

Jeg håber sådan, at der snart sker noget mere, men jeg tvivler lidt på det....

Så i morgen skal vi afsted igen og have en ny stikpille. Så  fingre for, at det sætter mere skub i det!!!

Håber snart det bliver min tur til at få min guldklump i armene

Mange hilsner fra den forventningsfuld

Det er vist også tiden til at få hende ud og op i din favn. Krydser for at vi snart får en fb
Jeg selv skal have lavet en hindeløsning imorgen

Anmeld

14. maj 2012

MariaJ

Nu må det da godt nok også snart være din tur . Håber der sker noget i løbet af natten og ellers at stikpillen i morgen får sparket gang i sagerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.