Forsinket mens. men svag positiv test :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.921 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

ElisabethJ

Det er nu 6 dage siden jeg skulle have haft min mens. - 1 dag over tid testede jeg negativ, men så 4, 5 og 6 dagen har jeg testet meget svag positiv. Ved ikke om jeg tør håbe på en graviditet - da jeg er bange for at min mens. pludselig kommer. Har lørdag, søndag og i dag mandag konstant murren i maven samt smerter i venstre side af lænden, som stråler ned i venstre balle. Nogen der har erfaring med dette?? Ønsker at være gravid, men er bange for at det ender ud i en kraftig mens. da defølelse som om det kan komme hvert øjeblik. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Fru.Mäes <3

Da jeg blev gravid denne gang, testede jeg SVAG positiv hjemme mandag, KLART negativ hos lægen tirsdag, KLART positiv hjemme tirsdag aften, KLART negativ hos lægen onsdag også tog hun en blodprøve onsdag, som så var positiv.. 

Så ta' til lægen og få dem til at tage en blodprøve, så ved du det med 100% sikkerhed 

Anmeld

14. maj 2012

ElisabethJ

ja jeg må have fået i lægen. Synes bare det er mærkeligt med meget svage positive test 3 dage i træk. Da jeg var gravid 1. gang (endte desværre med SA), var testen klart positiv 1. dag over tid. 

Anmeld

14. maj 2012

MKuhr

ElisabethJ skriver:

Det er nu 6 dage siden jeg skulle have haft min mens. - 1 dag over tid testede jeg negativ, men så 4, 5 og 6 dagen har jeg testet meget svag positiv. Ved ikke om jeg tør håbe på en graviditet - da jeg er bange for at min mens. pludselig kommer. Har lørdag, søndag og i dag mandag konstant murren i maven samt smerter i venstre side af lænden, som stråler ned i venstre balle. Nogen der har erfaring med dette?? Ønsker at være gravid, men er bange for at det ender ud i en kraftig mens. da defølelse som om det kan komme hvert øjeblik. 

menstruations lignende smerter og tre positive tests? og seks dage over? ja så ville jeg gå til lægen og få det bekræftet for du er gravid. de menstruations lignende smerter hedder ligamentsmerter.

Anmeld

14. maj 2012

MKuhr

ElisabethJ skriver:

ja jeg må have fået i lægen. Synes bare det er mærkeligt med meget svage positive test 3 dage i træk. Da jeg var gravid 1. gang (endte desværre med SA), var testen klart positiv 1. dag over tid. 

der er ingen graviditet der er ens, og ingen der nødvendigvis tester positiv samme tidspunkt som første gang. og tre teste der siger svag positiv i tre dage. du er gravid.
de er svagt positive fordi dit HCG ikke er højt nok til at lave en tydelig streg, man kan heller ikke gå ud fra dato 100% mht sidste mens første dag

Tillykke

Anmeld

14. maj 2012

ElisabethJ

Tak for svarene  

Anmeld

14. maj 2012

Mamalou

Mrs. skriver:

menstruations lignende smerter og tre positive tests? og seks dage over? ja så ville jeg gå til lægen og få det bekræftet for du er gravid. de menstruations lignende smerter hedder ligamentsmerter.

Afsted med dig

Anmeld

14. maj 2012

1990h

ElisabethJ skriver:

Tak for svarene  

prøv og lig billeder op af testen. eller er de sådan meget svage?..'

jeg tror nu os du er gravid

Anmeld

14. maj 2012

ElisabethJ

14. maj 2012

ElisabethJ

Sådan har de alle set ud siden i lørdags - meget svage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.