Søger andre gravide i Københavnsområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

NNGG

Det lyder lidt underligt - men ja, jeg søger andre gravide i københavnsområdet, der har lyst til at skrives og måske en dag mødes.

Jeg er en 21-årig kvinde, der venter mit første barn sidst i nov. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste og vores to små hunde på Nørrebro. Til daglig læser jeg til skolelærer.

Jeg flyttede fra Århus i sommers - Dvs. de fleste af mine bekendtskaber her i København er folk fra studiet og jeg kender ikke andre her i København, der venter sig.

Jeg savner engang imellem at have nogle at snakke graviditet med. Ligeledes kunne det være rigtig dejligt at have fået sig nogle bekendtskaber, når den lille er født og man derfor kan mødes og gå en tur med barnevognen i den nærliggende park. Jeg ved godt, at kommunen tilbyder mødregrupper osv - Men jeg tænkte alligevel at jeg ville prøve at oprette dette indlæg herinde Det kan jo være, at der er nogle derude, der er interesseret

Håber at høre fra jer.

Venlig hilsen Nanna 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

CamillaHerbild

Jeg kunne godt være interesseret. 

Jeg er 26, venter mit første barn til oktober/november og har ingen veninder eller bekendte som er gravide/har børn, så føler mig lidt alene med alt det her. 

Jeg bor på Østerbro med min kæreste og 2 katte 

Anmeld

14. maj 2012

Foehns

NNGG skriver:

Det lyder lidt underligt - men ja, jeg søger andre gravide i københavnsområdet, der har lyst til at skrives og måske en dag mødes.

Jeg er en 21-årig kvinde, der venter mit første barn sidst i nov. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste og vores to små hunde på Nørrebro. Til daglig læser jeg til skolelærer.

Jeg flyttede fra Århus i sommers - Dvs. de fleste af mine bekendtskaber her i København er folk fra studiet og jeg kender ikke andre her i København, der venter sig.

Jeg savner engang imellem at have nogle at snakke graviditet med. Ligeledes kunne det være rigtig dejligt at have fået sig nogle bekendtskaber, når den lille er født og man derfor kan mødes og gå en tur med barnevognen i den nærliggende park. Jeg ved godt, at kommunen tilbyder mødregrupper osv - Men jeg tænkte alligevel at jeg ville prøve at oprette dette indlæg herinde Det kan jo være, at der er nogle derude, der er interesseret

Håber at høre fra jer.

Venlig hilsen Nanna 

Hej,

Jeg er selv tilflytter til København, så kender det godt. Jeg venter en lille pige i starten af nov. Og ønsker selv at kunne snakke m.m. med andre gravide.

Jeg bor ved Østerport st. sammen med min mand. Men du er velkommen til at skrive hvis du kunne have lyst til at skrive/snakkes mere ved. (Lærer hinanden at kende.)

Hilsen Heidi

Anmeld

14. maj 2012

MMOGM

NNGG skriver:

Håber at høre fra jer.

Venlig hilsen Nanna 

Jeg kunne også godt være interesseret  Jeg er 20år og venter mig en lille dreng til september! 

Flytter til skovlunde i midten af Juni, og synes jeg mangler nogen bekendtskaber som også er gravide, og står i samme situation som mig. Til daglig er jeg kontorelev 

Anmeld

14. maj 2012

NNGG

CamillaHerbild skriver:

Jeg kunne godt være interesseret. 

Jeg er 26, venter mit første barn til oktober/november og har ingen veninder eller bekendte som er gravide/har børn, så føler mig lidt alene med alt det her. 

Jeg bor på Østerbro med min kæreste og 2 katte 

Dejligt og spændende at vi har termin så tæt på hinanden. Hvordan er din graviditet gået indtil nu?

Anmeld

14. maj 2012

Kay

der er et arangement i dyrehven snart for os her inde fra i københavns området... her kommer både gravide, skrukke og dem med børn

https://www.baby.dk/debat/172313pi1/ordet-er-frit/baby-dk-tur-til-dyrehaven.aspx

og dette i morgen... ved ik om du kan nå at komme med... men tror det bliver hygge

https://www.baby.dk/debat/172746pi1/venner-soeges/hyggeaften-i-soeborg.aspx

det er i altfald en god mulighed for at møde mennesker

jeg er selv lige fyldt 25, er uddannet pædagog og har termin 7 august

jeg er pt sygemeldt med bækkenløsning og er top frisk på en cafe tur og snakke om baby og mave og alt andet der lige falder ind

Anmeld

14. maj 2012

NNGG

Foehns skriver:

Hej,

Jeg er selv tilflytter til København, så kender det godt. Jeg venter en lille pige i starten af nov. Og ønsker selv at kunne snakke m.m. med andre gravide.

Jeg bor ved Østerport st. sammen med min mand. Men du er velkommen til at skrive hvis du kunne have lyst til at skrive/snakkes mere ved. (Lærer hinanden at kende.)

Hilsen Heidi

Hej

Tak for dit svar. Spændende med en lille pige. Vi ved ikke hvad kønnet er endnu - og vi er så spændte!

Hvornår flyttede du til København?

Anmeld

14. maj 2012

NNGG

Kay skriver:

der er et arangement i dyrehven snart for os her inde fra i københavns området... her kommer både gravide, skrukke og dem med børn

https://www.baby.dk/debat/172313pi1/ordet-er-frit/baby-dk-tur-til-dyrehaven.aspx

og dette i morgen... ved ik om du kan nå at komme med... men tror det bliver hygge

https://www.baby.dk/debat/172746pi1/venner-soeges/hyggeaften-i-soeborg.aspx

det er i altfald en god mulighed for at møde mennesker

jeg er selv lige fyldt 25, er uddannet pædagog og har termin 7 august

jeg er pt sygemeldt med bækkenløsning og er top frisk på en cafe tur og snakke om baby og mave og alt andet der lige falder ind

Sikke et godt initiativ Har desværre planlagt læsning med læsegruppe i morgen, da jeg er igang med eksamen. :/

Men vil rigtig gerne skrives ved. Caféture er lige noget for mig

Anmeld

14. maj 2012

Kay

NNGG skriver:

Sikke et godt initiativ Har desværre planlagt læsning med læsegruppe i morgen, da jeg er igang med eksamen. :/

Men vil rigtig gerne skrives ved. Caféture er lige noget for mig

ok så smidder jeg dig lige en privat besked

Anmeld

14. maj 2012

CamillaHerbild

Jeg kan desværre ikke i morgen. 

Det med dyrehaven kan jeg ikke finde en dato på? Men ellers er jeg frisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.