Ej SE lige de her MEGA nuser rygsække! :) Hvilken er sødest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken skal jeg vælge??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.315 visninger
36 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

lycly

Sad og kiggede efter rygsæk til at have med i dagplejen, og faldt over disse - er der ikke bare SØØDE?! Vil gerne købe en af dem , men HVILKEN? Hvilken synes I er sødest?

http://www.trendsales.dk/listings/linda-linda-rygsaek/26177244?forum=370&status=&search=&road=view_userinfo&pn=5&rt=ur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

MortilCilas

LuLy skriver:

Sad og kiggede efter rygsæk til at have med i dagplejen, og faldt over disse - er der ikke bare SØØDE?! Vil gerne købe en af dem , men HVILKEN? Hvilken synes I er sødest?

http://www.trendsales.dk/listings/linda-linda-rygsaek/26177244?forum=370&status=&search=&road=view_userinfo&pn=5&rt=ur

Bien, frøen eller Marihønen

Og du har en pige, så ville jeg synes Mariehønen

Anmeld

14. maj 2012

lycly

MortilCilas skriver:

Bien, frøen eller Marihønen

Og du har en pige, så ville jeg synes Mariehønen

Ja, er også selv rigtig vild med mariehønen Frøen er mega cute, men er bedre til en dreng - desværre!

Anmeld

14. maj 2012

MortilCilas

LuLy skriver:

Ja, er også selv rigtig vild med mariehønen Frøen er mega cute, men er bedre til en dreng - desværre!

Har du ret i

Anmeld

14. maj 2012

tarkoflen

LuLy skriver:

Jeg synes da ikke frøen er for drenget, jeg ville vælge den eller den blå, selvom du har en pige, alt behøver jo ikke være rødt eller lyserødt

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

LuLy skriver:

nårrr de er nuttede Jeg kan slet ikke vælge ..  

Anmeld

14. maj 2012

Fenja09

Jeg har stemt bien, den er altså sød  Ellers mariehønen eller frøen.  Synes sagtens man kan bruge frøen selvom det er til en pige.

/Fenja

Anmeld

14. maj 2012

lycly

AalborgPigen skriver:

nårrr de er nuttede Jeg kan slet ikke vælge ..  

Nej vel? Vil bare have dem alle sammen

Anmeld

14. maj 2012

dorthemus

LuLy skriver:

Nej da, jeg har også en pige og ville klart vælge frøen

Anmeld

14. maj 2012

lycly

dorthemus skriver:

Nej da, jeg har også en pige og ville klart vælge frøen

Er det rigtigt? Det kan sgu godt være det bare er mig der er underlig - for er virkelig helt vild med frøen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.