Vorherre til hest!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

celkt

Jeg er IKKE imponeret over lærere/pædagoger på Emmas skole!! Idag gav jeg hende en lille bøtte med makrel i tomat med i sin madkasse, ved siden af et stykke rugbrød med smør, sådan at hendes brød kunne være lækkert og ikke smattet når de nåede til middagspausen. Da jeg hentede hende lå den lille bøtte med makrel uåbnet, hvilket undrede mig såre, da hun elsker makrel. Så jeg spurgte, hvorfor hun ikke havde spist det. Jo, hun måtte IKKE låne en ske, så hun kunne putte makrellen på sit brød!!! Så hun måtte spise det bart. Helt ærligt, er det for meget service at be' om at ens barn må låne i ske i spisepausen?!? De har køkken i klasselokalet, der er sågar en opvaskemaskine. Jeg er så forarget!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

morbibi

WHAT...........! Det er under al kritik

Anmeld

14. maj 2012

Wimmie

celkt skriver:

Jeg er IKKE imponeret over lærere/pædagoger på Emmas skole!! Idag gav jeg hende en lille bøtte med makrel i tomat med i sin madkasse, ved siden af et stykke rugbrød med smør, sådan at hendes brød kunne være lækkert og ikke smattet når de nåede til middagspausen. Da jeg hentede hende lå den lille bøtte med makrel uåbnet, hvilket undrede mig såre, da hun elsker makrel. Så jeg spurgte, hvorfor hun ikke havde spist det. Jo, hun måtte IKKE låne en ske, så hun kunne putte makrellen på sit brød!!! Så hun måtte spise det bart. Helt ærligt, er det for meget service at be' om at ens barn må låne i ske i spisepausen?!? De har køkken i klasselokalet, der er sågar en opvaskemaskine. Jeg er så forarget!!!

What!?
Jeg var blevet rasende og havde talt med administrationen - stakkels pige  

Anmeld

14. maj 2012

L&V

celkt skriver:

Sådan er det mange steder har jeg erfaret, så en ske i madpakken næste gang

Anmeld

14. maj 2012

celkt

Månsson skriver:

Sådan er det mange steder har jeg erfaret, så en ske i madpakken næste gang

når de har faciliteterne, er det så for meget forlangt at bruge dem da?? Nej, jeg syntes det er for ringe....

Anmeld

14. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan pakker jeg også altid thea's makrel mader, det er bare mere lækkert at det ik ligger og bliver smattet! Jeg plejer så også altid at pakke en ske med, så hun selv lige ka klare det!

Men ja det er da dårlig stil at de ik lige vil hjælpe hende! Vh stine

Anmeld

14. maj 2012

Frk. Himmelblå

celkt skriver:

Arj, hvor er det firkantet af dem.

Havde jeg været lærer på en skole med sådan en regel, havde jeg nu nok lånt pigen en ske alligevel. Og så måske sagt til hende/skrevet til dig, at en anden gang skal hun selv have bestik med...

Og så havde jeg i øvrigt nok spurgt, om vi ikke bare kunne lave den regel, at hvis man låner noget fra køkkenet, så rydder/vasker man selvfølgelig selv op igen. Og så er der ikke mere i det...

Anmeld

14. maj 2012

Wimmie

celkt skriver:

når de har faciliteterne, er det så for meget forlangt at bruge dem da?? Nej, jeg syntes det er for ringe....

Altså hvis man ikke vil låne bestikket ud, kunne man som lærer/pædagog i det mindste ikke hjælpe pigen med at få smurt sin makrelmad....

Anmeld

14. maj 2012

L&V

celkt skriver:

Nej overhovedet ikke, men i verden så sender man det med som barnet ska bruge og ellers som frk himmelblå skriver så ku de informere dig om at hun sku ha det med men hjalp hende denne gang

Anmeld

14. maj 2012

TeamRocket

Ej okay Kunne forstå hvis det var sådan så der ikke var nogle skeer at tilbyde, men når de har ??? Hvorfor i alverden så sige nej?! Det må jeg indrømme jeg ikke lige kan se pointen i. Men det er af samme grund mine altid selv har skeer, gafler, køkkenrulle og hvad ved jeg der ellers skal bruges med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.