celkt skriver:
Jeg er IKKE imponeret over lærere/pædagoger på Emmas skole!! Idag gav jeg hende en lille bøtte med makrel i tomat med i sin madkasse, ved siden af et stykke rugbrød med smør, sådan at hendes brød kunne være lækkert og ikke smattet når de nåede til middagspausen. Da jeg hentede hende lå den lille bøtte med makrel uåbnet, hvilket undrede mig såre, da hun elsker makrel. Så jeg spurgte, hvorfor hun ikke havde spist det. Jo, hun måtte IKKE låne en ske, så hun kunne putte makrellen på sit brød!!! Så hun måtte spise det bart. Helt ærligt, er det for meget service at be' om at ens barn må låne i ske i spisepausen?!? De har køkken i klasselokalet, der er sågar en opvaskemaskine. Jeg er så forarget!!!
Arj, hvor er det firkantet af dem.
Havde jeg været lærer på en skole med sådan en regel, havde jeg nu nok lånt pigen en ske alligevel. Og så måske sagt til hende/skrevet til dig, at en anden gang skal hun selv have bestik med...
Og så havde jeg i øvrigt nok spurgt, om vi ikke bare kunne lave den regel, at hvis man låner noget fra køkkenet, så rydder/vasker man selvfølgelig selv op igen. Og så er der ikke mere i det...

Anmeld