(marts) Tanja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvordan går det med prinsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Hvordan går det med prinsen??

Hej søde ,,, Det går super godt ... Ej hvor er jeg altså forelsket i ham ..
Kan sidde og kigge på ham det meste af tiden og tude fordi jeg syntes han er så utrolig dejlig Kan godt mærke der stadig er nogle hormorner der kø'rer i kroppen he he .... Han blev vejet for 1 uge siden der vejede han 4400 og jeg kan bare se hvor stor han er blevet den sidste uge ... Hold op han er tung , det går alt for stærkt .... Jeg har haft problemer med nogle smerter i maven siden fødslen . Var til scanning i går , Min livmoder har slet ikke trukket sig sammen og er fyldt op med blod .. Er røget på nogle skrappe piller i 3 dage som gør at den trækker sig sammen . Har det så skidt med at amme når jeg spiser de piller , Der står i indlægssedlen at man ikke må amme .. Kan give baby forhøjet blod tryg og kramper Men lægerne siger jeg skal fortsætte og der intet sker med de små doser jeg får ... Har kontaktet 3 forskellige læger der alle siger det samme og kender du det ??? Man stoler stadig ikke på dem ,, Er så bange for lille mand bliver dårlig ... Nu er det heldigvis sidste dag i morgen Hvordan går det hos jer og med jeres lille prinsesse ????? Vi burde mødes en dag .. Knus ..

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Hej søde

Dejligt, at hører, at det går godt med prinsen. Ja, kender godt følelsen af, at man bare sidder og kigger på sit vidunder, og følelserne bare kører rundt i hele kroppen Det er livskræftende, at man har væet med til, at skabe sådan et lille væsen og det største man kan opleve her i livet.

Det er en flot vægt, at han holder sig og ja, det går bare så stærkt med dem. Lina har allerede taget 500 g på og vokset 5 cm - hun er godt på vej i str 62.

Øv, at du har haft problemer med maven og endnu mere øv, at du skal tage nogen stærke piller. Jeg kan godt følge dig, at du har rigtig dårlig samvittighed over, at tage dem samtidig med, at du ammer. Det er svært i sådan en situation, at stole på lægerne - men det må man gøre nogen gange selvom man kan være i tvivl. Godt, at det er sidste dag i morgen.

Lina er født med et jordbærmærke og de sagde på hospitalet, at det var ikke noget. Men alligevel tvivlede jeg, så jeg har både talt med SP og min egen læge omkring det og er blevet beroliget igen. Det sidder i hårgrænsen og er 1 x 1 cm. Man kan ikke sige endnu om det er den form der går væk, men så sidder den heldigvis et sted, hvor den kan skjules.

Lina er stadigvæk dejlig nem - spiser, skider (det gør hun så 30 gange om dagen *SS*) og sover

Det kunne være rigtig hyggeligt, at mødes en dag.

Kh.
Katja

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Ja det er så vildt livsbekræftende at sidde og kigge på det lille fine væsen man har skabt med sin mand .... Puha havde helt glemt hvordan det var .. Tror ærligt ikke jeg havde de tanker sidst , nok fordi jeg var så ung ... Klart det er noget andet at få børn når man er midt i 30 erne ...
Jordbærmærke ? Det kan da ikke være farligt vel ?? Det er kun rent kosmetisk ikke ?? Hvis det sidder hvor det kan skjules er det da rigtigt fint , ellers kan hun vel vælge at få det fjernet når hun bliver ældre kan hun ikke ??? Tror det er meget normalt at man gerne vil dobbelt tjekke alle steder når det drejer sig om vores små nyfødte .. Puha man er bange for noget sker dem ... Tjekker også jævnligt om natten hvis jeg syntes han har sovet for længe he he Ja det går altså alt for stærkt med dem ... Alex kan sagtens bruge meget af sit tøj i st 62 ,, det er altså for tidligt når man kun er 15 dage

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Ja, det er så livsbekræftende

Hvor gammel var du da du fik dine andre børn?

Nej, et jordbærmærke er ikke farligt og i de fleste tilfælde forsvinder de inden, at de fylder 6-7 år. Hvis de ikke forsvinder kan man få dem fjernet med laser. Det er små blodkar som ligger meget yderligere i huden og det er derfor rødt. Hvis det ikke forsvinder er jeg glad for, at det sidder under håret, så det bliver dækket når der kommer noget mere af det og at hun evt. ikke vil blive drillet når hun bliver større af andre børn (børn er sku så onde mod hinanden nogen gange).

Men selvom hospitalet bare konstaterede, at hun var født med et var jeg alligvel nervøs for det. Men det er jeg ikke mere

Ja, man tjekker meget mere når det er ens små poder det drejer sig om. Så nøjes man bare ikke med et enkelt svar.

Ja, det er vildt så hurtigt de vokser. Jeg mener, at vores små engel var nogenlunde den samme størrelse ved fødslen. Lina vejede 4050 g og var 54 cm (vejer nu 4700 g og er 59 cm). Luka vejede 3245 g og var 51 cm - så jeg synes, at Lina var stor selvom hun jo var lille Det er i dag nøjagtig 4 uger siden, at hun kom til verden - hold op hvor tiden bare flyver afsted.

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Ja børn er sgu onde i dag Min søn har brugt briller siden han var helt lille , i dag er han 13 og har haft linser i 2 år han tør simpelthen ikke vise sig med briller ,, Af frygt for at blive drillet .. ikke engang han kammerater ved han bruger briller ... Jeg fyldte 20 14 dage før jeg fik nr 1 ,, og lige knapt 3 år efter fik jeg nr 2 .. Også meget god alder at få børn i Man har meget overskud .. Men hver alder sin fordel .... Min nr 1 vejede 3460 og var 52 cm . Nr 2 4130 og 55 cm og så lille Alex på 4350 og 57 cm de bliver størrer og størrer

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Stakkels din søn. Det er ikke rart og børn er så onde nogen gange. Godt, at der findes kontaktlinser

Ja, der er fordele ved hver sin alder når man får børn. Du har store børn nu og kan slappe lidt mere af selvom I lige har fået en prins til.

Min søster var også lige 20 da hun fik den første. Hun er nu 34 år og har en på næsten 14 år, 12 1/2 år og 10 1/2 år. Så har kun et bonusbarn på 11 1/2 år og sidste år fik de så lille Freya.

Det kan jeg godt se, at dine unger er født større og større. Gad vide hvad stor nr. 4 ville blive

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

Orv hun har nok at se til din søster Ja det er nemt at nyde nr 3 når de andre er så store og de er jo også rigtigt søde til at hjælpe til ...

Jeg har selv tænkt tanken omkring nr 4 hi hi Det ville nok bliver en 4500 g baby på 60 cm ,,,, fnis ,...

Anmeld

21. april 2009

MoarHvidovre

Ja, det har hun - men som dine børn er hendes også rigtig søde til, at hjælpe til

Min søsters den mindste Freya vejede næsten 5 kg da hun blev født - jeg kan pt ikke huske hvor lang hun var. Hun var bare STOR.

Anmeld

21. april 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ja, det har hun - men som dine børn er hendes også rigtig søde til, at hjælpe til

Min søsters den mindste Freya vejede næsten 5 kg da hun blev født - jeg kan pt ikke huske hvor lang hun var. Hun var bare STOR.

Hjælp 5 kg .. Børn bliver større og større .. gad vide hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.