Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej søde
Dejligt, at hører, at det går godt med prinsen. Ja, kender godt følelsen af, at man bare sidder og kigger på sit vidunder, og følelserne bare kører rundt i hele kroppen

Det er livskræftende, at man har væet med til, at skabe sådan et lille væsen og det største man kan opleve her i livet.
Det er en flot vægt, at han holder sig og ja, det går bare så stærkt med dem. Lina har allerede taget 500 g på og vokset 5 cm - hun er godt på vej i str 62.
Øv, at du har haft problemer med maven og endnu mere øv, at du skal tage nogen stærke piller. Jeg kan godt følge dig, at du har rigtig dårlig samvittighed over, at tage dem samtidig med, at du ammer. Det er svært i sådan en situation, at stole på lægerne - men det må man gøre nogen gange selvom man kan være i tvivl. Godt, at det er sidste dag i morgen.
Lina er født med et jordbærmærke og de sagde på hospitalet, at det var ikke noget. Men alligevel tvivlede jeg, så jeg har både talt med SP og min egen læge omkring det og er blevet beroliget igen. Det sidder i hårgrænsen og er 1 x 1 cm. Man kan ikke sige endnu om det er den form der går væk, men så sidder den heldigvis et sted, hvor den kan skjules.
Lina er stadigvæk dejlig nem - spiser, skider (det gør hun så 30 gange om dagen *SS*) og sover

Det kunne være rigtig hyggeligt, at mødes en dag.
Kh.
Katja

Anmeld