Er I klar til at blive udfordret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Heidi72

Børn har godt af at blive udfordret, både fysisk og mentalt! Og de kan lide det.

Jeg mener at en del af vores ansvar som forældre, er hele tiden at stimulere vores børns sanser og intelligens, og derigennem hjælpe dem til at blive rummelige, sanselige mennesker med indsigt og kløgt. Hjælpe dem til at blive det bedste de kan og få mest muligt ud af livet.

Sanselige oplevelser kan være ture i skoven, eller bare det at huske at dufte det nyslåede græs når det har regnet. Mulighederne er mange..

Stimulering af intelligens og logisk tænkning lyder straks lidt tungere i manges ører, men det behøver det faktisk slet ikke være. Det kan også være sjovt og gøres til en leg.

I denne uge kører vi hos drengeting.dk kampagne på SMART GAMES. Det er IQ spil for de lidt større børn, som stimulerer logisk tænkning og omtanke. Egentlig er de beregnet til at spille alene, men herhjemme spiller vi dem også sammen, og har rigtig meget sjov ud af det, og det er altså ikke altid at de voksne er bedst til at tænke logisk....

Prøv at klikke ind og se de forskellige varianter. Det er perfekt underholdning til når vejret i helligdagene ikke lige arter sig.

Heidi / Drengeting.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

raca

jeg kan kun give dig ret..

men DREGNGETING.dk

navnet gør faktisk at jeg slet ikke ville gå ind på din side... alene af den grund at jeg ikke mener det kun gælder drenge og jeg syntes et navnevalg der kun signalere til 50% af børne, gør børn til steriotyper af deres køn.. og det er jeg meget i mod..

Anmeld

14. maj 2012

Heidi72

Hej Raca

Jeg kan garantere dig for at vi hos os heller ikke bryder os om at børn bliver gjort til stereotyper, og det er absolut heller ikke vores hensigt, så jeg er da ked af at du oplever det sådan.

Navnet er alene valgt for at signalere at vi hos os har valgt at fokusere på ting og legetøj til drenge.

Vi er selv forældre til drenge, og har alt for ofte oplevet at stå med et lille udvalg som henvendte sig til drenge, et lidt større der henvendte sig til begge køn, og et stooort udvalg til piger. Det er lidt træls, når man nu engang har svært ved at promovere lyserøde dukkevogne til krudtugler derhjemme :-)

Derfor har vi lavet et sted / en butik hvor fokus er på drengene. Men naturligvis vil nogle af vores produkter også henvende sig til piger, og piger er altid velkomne hos os også. Selvfølgelig er de det!

Mange hilsner

Heidi / Drengeting.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.