Far eller Mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Hej alle sammen.

Hvad sagde jeres børn først far el mor?

Knus Diana

MAMA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Tina2

Min datter sagde mor først.... Havde hørt de fleste børn sagde far først og tænkte at det sku jeg nok lave om på, så jeg øvede og øvede med hende:-)

Min søn sagde noget der mindede om daaaarh, men omtalte ham ikke som det... Sagde det bare engang imellem... Pludselig her for en måneds tid siden sagde han klokkeklart mor, og siden da har han sagt far korrekt:-) Men han sagde mor først, he he;-)

Når han kommer i seng om aftenen står han længe og råber mooooooooaaaaaaaaaar, mooooooooaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha ha!

Anmeld

21. april 2009

Miamaja

Tina2 skriver:

Min datter sagde mor først.... Havde hørt de fleste børn sagde far først og tænkte at det sku jeg nok lave om på, så jeg øvede og øvede med hende:-)

Min søn sagde noget der mindede om daaaarh, men omtalte ham ikke som det... Sagde det bare engang imellem... Pludselig her for en måneds tid siden sagde han klokkeklart mor, og siden da har han sagt far korrekt:-) Men han sagde mor først, he he;-)

Når han kommer i seng om aftenen står han længe og råber mooooooooaaaaaaaaaar, mooooooooaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha ha!

ja, jeg ovede ogsaa en del sig maaaama, sig mama

Anmeld

21. april 2009

Sweet1978

Den store sagde mor først, nok fordi hun boede ved mig og ikke så sin fader så tit.

Den lille snakker kun lidt og hverken mor eller far er dukket op endnu...

Anmeld

23. april 2009

Frøkenfin

Det var far min søn sagde først, men det var ikke hans første ord. Hans første ord var mam, som betød mad. Derefter kom far og først på tredjepladsen kom mor. Bus var hans fjerde ord. Hvad mere imponerende er at måne var hans femte ord, dog mere noget henad "månnæ" :0)

Anmeld

23. april 2009

Mor.sander

Begge mine unger sage mor først... Men tro nu også det har meget at gøre med at deres fædre ikke var så aktive omkring dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.