34+5 og ømme mavemuskler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.911 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Team Putte

Ja ømme og ømme er sgu nok en underdrivelse!!!

Jeg har virkelig ondt i mine mavemuskler øverst på maven Ved godt musklerne går fra hinanden, hvilket de gjorde for læææænge siden, så hvorfor gør det stadig så skide ondt?

Må indrømme at lige den her sidegevinst af graviditeten kommer bag på mig! Synes ALDRIG jeg har hørt gravide pive over mavemusklerne, så kære søde piger herinde, fortæl mig hvor mange af jer der døjede med det her gennem jeres graviditeter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er fordi det hele stadig gir sig!! Der er mang ting man ik lige får at vide  Vh stine

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Det er fordi det hele stadig gir sig!! Der er mang ting man ik lige får at vide  Vh stine

Årh men de kan da ik blive ved!

Har haft bøvl med de mavemuskler de sidste 3 mdr

Anmeld

15. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Team Putte skriver:

Årh men de kan da ik blive ved!

Har haft bøvl med de mavemuskler de sidste 3 mdr

Mærkede heller ik noget til det første gang, men her anden gang kommer det i perioder. Er i dag i uge 33 og syntes faktisk det er de muskler jeg har mest ondt i! Heldigvis er der jo så ik så længe til at de ik bliver strukket mere vh stine

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Mærkede heller ik noget til det første gang, men her anden gang kommer det i perioder. Er i dag i uge 33 og syntes faktisk det er de muskler jeg har mest ondt i! Heldigvis er der jo så ik så længe til at de ik bliver strukket mere vh stine

Er 34+6 i dag og synes de sidste 5 uger virker lidt uoverskuelige med de mavemuskler Har heller ik store problemer med ryg og bækken, men de mavemuskler! ARGH!!!!

Men rart at vide jeg ik er alene om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.