Nu sker der noget :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Diana...

Hej i dejlige piger

Ville lige ønske alle en god dag og fortælle at idag skal vi ud og bestille nyt køkken og badeværelse OG JEG GLÆDER MIG MEGA MEGET nu begynder der bare at ske noget i vores hus det så dejligt...

Knus Diana som desværre os er syg men pyt med det vi skal jo kikke køkken og bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

SaNiNa

iiih hvor dejligt søde... det glæder jeg mig til at hører meget mere om, så kan i måske nå at blive færdig med huset så i kan flytte ind når jeres lejemål ophører..

Anmeld

20. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Hej i dejlige piger

Ville lige ønske alle en god dag og fortælle at idag skal vi ud og bestille nyt køkken og badeværelse OG JEG GLÆDER MIG MEGA MEGET nu begynder der bare at ske noget i vores hus det så dejligt...

Knus Diana som desværre os er syg men pyt med det vi skal jo kikke køkken og bad

Hay... Er der ikke lige billeder på vej?

NYS...

Anmeld

20. april 2009

Bubbi

Ihh hvor fint.. Det glæder jeg mig til at høre mere om. Og husk at lige pt er der mange gode tilbud, og man godt kan presse priserne. Vi fik slået 1500 af vores nye gulv

Og helt bestemt god bedring

Anmeld

20. april 2009

Diana...

Sanne skriver:

iiih hvor dejligt søde... det glæder jeg mig til at hører meget mere om, så kan i måske nå at blive færdig med huset så i kan flytte ind når jeres lejemål ophører..

Ja for jeg trak den tilbage altså opsigelsen for vi får hjælp af familien, så det når vi helt sikkert. om 3 måneder skulle det gerne være indflytningsklar

Anmeld

20. april 2009

Diana...

Zafir skriver:

Hay... Er der ikke lige billeder på vej?

NYS...

Der ikke så mange billeder lige nu men kan tage nogen som huset ser ud nu, vi skal bare vide hvad for et køkken og bad der skal op for at kunne grave kloarkerne men jeg går over og tager billeder når manden lige er færdig med at måle der ovre.

Anmeld

20. april 2009

Diana...

Bubbi skriver:

Ihh hvor fint.. Det glæder jeg mig til at høre mere om. Og husk at lige pt er der mange gode tilbud, og man godt kan presse priserne. Vi fik slået 1500 af vores nye gulv

Og helt bestemt god bedring

Ja der skal bare presses for det ikke lidt vi skal have

Anmeld

20. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Der ikke så mange billeder lige nu men kan tage nogen som huset ser ud nu, vi skal bare vide hvad for et køkken og bad der skal op for at kunne grave kloarkerne men jeg går over og tager billeder når manden lige er færdig med at måle der ovre.

DET må I helt sikkert gøre...

Det er også vigtigt bagefter... Vi har taget billeder af vores hus hele vejen fra dengang til nu. Det er rart, når man er nået længere at kunne kigge og tænke: PUHA hvor så det ud også glæde sig over hvordan det ser ud nu

Anmeld

20. april 2009

Cris

Åh Diana, det lyder så dejligt! Jeg håber, at I snart kan få det rigigt godt i jeres nyt hus!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.