21+1 med øko-lillebror.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

otlitrom

Et billede af maven fra idag, 21+1 med lillebror, og til sammenligning et fra 20+1 med Storebror Boas (det hvor man kan se mig )

Og så lige et billede af Boas til yndlings-stalkeren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nettemor

Super gode billeder

Maven er da nogenlunde samme str som da du ventede Boas ?

Anmeld

14. maj 2012

otlitrom

Nettemor skriver:

Super gode billeder

Maven er da nogenlunde samme str som da du ventede Boas ?

Ja, det overraskede mig faktisk lidt, at det er så ens. Jeg føler mig gigantisk denne gang, men egentlig er forskellen slet ikke så stor!

Anmeld

14. maj 2012

Alexander&Lærke

Ja jeg vil også sige at de ligner samme str, men flot er den. Og flot frits du har på billedet hvor man kan se dig

Jeg følte mig også meget større første gang med min søn, men til slut var det alligevel kun et par kilos forskeld og børnene var også ca lige store den første 3548g og den sidste 3516g. 

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

kitty skriver:

Ja, det overraskede mig faktisk lidt, at det er så ens. Jeg føler mig gigantisk denne gang, men egentlig er forskellen slet ikke så stor!

Men det må også være lidt dejligt Det er jo tegn på at du er i lige så god form som sidst

Anmeld

16. maj 2012

otlitrom

Mette&Alexander skriver:

Ja jeg vil også sige at de ligner samme str, men flot er den. Og flot frits du har på billedet hvor man kan se dig

Jeg følte mig også meget større første gang med min søn, men til slut var det alligevel kun et par kilos forskeld og børnene var også ca lige store den første 3548g og den sidste 3516g. 

Tak, hvor er du sød! Jeg bare rullet en pølse i siden, eller hvordan man forklarer det

Jeg føler mig større denne gang, og maven er slet ikke lige så fast. Det føles bare som en slatten kæmpe-delle

Jeg håber lidt lillebror har samme størrelse som storebror. 50 cm og 3250 gr. Rigtig babystørrelse Men nu får vi at se.. Man ved aldrig!

Anmeld

16. maj 2012

otlitrom

Nettemor skriver:

Men det må også være lidt dejligt Det er jo tegn på at du er i lige så god form som sidst

Hihi, lige så god form? Det må være ude af form Jeg føler mig "blødere" på maven denne gang, men skidt.. Jeg må bare give den en skalle, når lillebror er komme ud. Det gik lige så godt i januar med projekt vægttab og sundere vaner, men så stod jeg pludseligt med to MEGET uventede streger, og så måtte jeg jo tage det lidt med ro... Og nu er jeg vist bare altædende gravid

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

kitty skriver:

Hihi, lige så god form? Det må være ude af form Jeg føler mig "blødere" på maven denne gang, men skidt.. Jeg må bare give den en skalle, når lillebror er komme ud. Det gik lige så godt i januar med projekt vægttab og sundere vaner, men så stod jeg pludseligt med to MEGET uventede streger, og så måtte jeg jo tage det lidt med ro... Og nu er jeg vist bare altædende gravid

Skidt pyt som min søn ville sige Mon ikke du render det af dig når du skal holde styr på 2 små drenge De skal nok holde deres mor igang

Anmeld

16. maj 2012

otlitrom

Nettemor skriver:

Skidt pyt som min søn ville sige Mon ikke du render det af dig når du skal holde styr på 2 små drenge De skal nok holde deres mor igang

Haha, jo det kan selvfølgelig være! SMART!

Anmeld

16. maj 2012

Mette.

Sikke en fin, fin mave. både nu og sidste gang. - og hvor er jeres lille Boas bare så sød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.