Update på: vandet er gået wuhuuu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Janni.

Update på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/173850pi1/foedsel/vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage

Min dejlige søster  Tanja. har veer, der bider godt  Hun er 1 cm åben og 2 cm livmoderhals tilbage. 

Hun er total overskuds mor! Hun har rendt rundt og gjort Lærke klar hertil morgen, været i bad, ryddet op og været ude med affald. Go for it girl..! Vi venter allesammen på dig Liam 

Lige nu er hun på vej hjem fra sygehuset på gåben (for at sætte mere gang i det). Nu føder hun selvfølgelig idag , men ellers har hun en tid til igangsættelse imorgen kl 8. 

Så piger, send alt det vestøv i kan.. Liam skal ud..!!!! 

Pssst.!! Jer der har Tanja på facebook, det er tyss! Hun magter ikke 50 forskellige mennesker, der ringer/skriver konstant. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

EKBJ

Janni. skriver:

Update på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/173850pi1/foedsel/vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage

Min dejlige søster  Tanja. har veer, der bider godt  Hun er 1 cm åben og 2 cm livmoderhals tilbage. 

Hun er total overskuds mor! Hun har rendt rundt og gjort Lærke klar hertil morgen, været i bad, ryddet op og været ude med affald. Go for it girl..! Vi venter allesammen på dig Liam 

Lige nu er hun på vej hjem fra sygehuset på gåben (for at sætte mere gang i det). Nu føder hun selvfølgelig idag , men ellers har hun en tid til igangsættelse imorgen kl 8. 

Så piger, send alt det vestøv i kan.. Liam skal ud..!!!! 

Pssst.!! Jer der har Tanja på facebook, det er tyss! Hun magter ikke 50 forskellige mennesker, der ringer/skriver konstant. 

Hvor spændende!! 

Jeg havde ligeså meget overskud da jeg fik veer, men skulle slet ikke være faret så meget rundt osm jeg gjorde  det endte med at jeg var så træt at jeg sov mellem veerne tilsidst..

Anmeld

14. maj 2012

Majbrit

Super spændende! Læste faktisk godt tråden og tænkte på om det enten var Tanja eller Tvebakken her fra gruppen... Dejligt det var en af dem

Pøj pøj og masser af vestøv!!

PS: Det er sgu da MEGA sejt at hun går derind, super-mor!

Anmeld

14. maj 2012

Janni.

EKBJ skriver:

Hvor spændende!! 

Jeg havde ligeså meget overskud da jeg fik veer, men skulle slet ikke være faret så meget rundt osm jeg gjorde  det endte med at jeg var så træt at jeg sov mellem veerne tilsidst..

håber Tanja kan slappe lige så meget af imellem veerne. 

Anmeld

14. maj 2012

Janni.

Majbrit skriver:

Super spændende! Læste faktisk godt tråden og tænkte på om det enten var Tanja eller Tvebakken her fra gruppen... Dejligt det var en af dem

Hun er super sej.! Glæder mig til næste update fra hende 

Anmeld

14. maj 2012

Tvebakken

Majbrit skriver:

Jeg ville ønske, det var mig. Nu 3 dage over med 3. Barn, suk.
Jeg skriver ikke så meget herinde, men læser meget med, og så så jeg sørme lige mit navn.

Og tillykke og held og lykke til Tanja. Håber snart det bliver min tur.

Anmeld

14. maj 2012

JH12

En ordentlig potion ve støv sendes afsted herfra .

Anmeld

14. maj 2012

Majbrit

Tvebakken skriver:

Jeg ville ønske, det var mig. Nu 3 dage over med 3. Barn, suk.
Jeg skriver ikke så meget herinde, men læser meget med, og så så jeg sørme lige mit navn.

Og tillykke og held og lykke til Tanja. Håber snart det bliver min tur.

Jeg læser også selv kun med i perioder, alt efter hvor travl dagen lige er, og det skal der da være plads til!

Løb bare medlemslisten igennem i går, for at se hvem der lå lige omkring i dag, og så stødte jeg jo på dit navn - håber du snart er lige så "heldig" som Tanja, så der kommer fut i tingene derinde Krydser fingre for dig!

Anmeld

14. maj 2012

Koen.

tak søde søde piger, fik sovet og ja nu er der bare stille, får en enkelt ve i ny og næ der bider men ikke noget fast men vi håber snart der sker noget

Anmeld

14. maj 2012

MariaJ

Sender dig lige en ordentlig bunke vestøv og  for at der er sket noget her i løbet af aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.