Cykel Anhænger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en cykel anhænger med kender slet ikke til det..

SÅ kan i evt komme med nogle gode for og i mod og jeres erfaringer med forskellige mærker?

Jeg over meget at anskaffe mig en Croozer cykelanhænger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

netdaddy

Vi har en Croozer Kid 2 med plads til 2 børn, og den er vi enormt glade for.

Den er lidt dyr i anskaffelse, men den er alle pengene værd, og den holder en god gensalgsværdi.

Før den havde vi en Aldi-model og den synes vi simpelthen blev for farlig med den måde den skulle kobles på cyklen. Den skulle nemlig spændes fast på hjulstangen, hvilket betød at min hæl ramte monteringsbeslaget med det resultat at den røg ind i egerne på baghjulet. Heldigvis kørte jeg ikke stærkt og nåede at bremse, men det kostede 2 nye eger på min cykel.

Croozeren monteres derimod på hjulnavet og der er ikke risiko for at den ryger ind i hjulet.

Så egentlig vil jeg sige at det ikke kan svare sig at spare på en cykelanhænger - det er jo vores små poders sikkerhed det drejer sig om.

God jagt.

Anmeld

14. maj 2012

netdaddy

Anonym skriver:

Hejsa..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en cykel anhænger med kender slet ikke til det..

SÅ kan i evt komme med nogle gode for og i mod og jeres erfaringer med forskellige mærker?

Jeg over meget at anskaffe mig en Croozer cykelanhænger

Vi overvejede en Winther Dolphin, men synes 6000,- var for meget.

Croozer Kid 2 fåes til ca. 3800,- kr. og der er god plads til varer i opbevaringsrummet.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har nemlig fundet en der er super fin brugt da pengene ikke er de størreste sådan cykel anhænger og er helt vild med den grønne farve

Anmeld

14. maj 2012

Nessie

VI købte en fra Bilka, men den er altså røget til skrot nu.

Var frygtelig besværlig at sætte på, og i går røg den simpelthen af cyklen, og båndet der skulle sikre den knak af, så den røg ud til højre med det samme.

Heldigvis kørte jeg meget langsomt, og ingen biler i nærheden, men man bliver da godt nok forskrækket, når sådan noget sker.

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja det kan jeg godt forstå, og ja det lyder som en forfærtelig oplevelse.. 

men det er sådanne ting som jeg synes er interesant (ikke ondt ment) at høre for at komme med nogle gode for og i mod

Så bilka er ikke stedet jeg skal kigge...

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

Jeg har kildemoses egen anhænger. Den er til 2 børn, og jeg knus elsker den. Og datteren elsker at cykle med i den... :-D

Anmeld

14. maj 2012

GUSO

Hej.. Vi har en winther dolphin og den er bare Såå lækker.. Nem at køre med og nem at montere.. Kan klart anbefale sådan en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.