Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og så skulle han jo også gerne hedde noget .....
Hvad synes I passer godt til Oliver ???
Vi har selv tænkt lidt på : Mathias, Mikkel, Nicklas, Sebastian ....
(Eller det vil sige jeg har ) Manden kan godt lide navnet Mikkel ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har storebror Oliver og lillebror Noah
mybaby-girl skriver: Og så skulle han jo også gerne hedde noget ..... Hvad synes I passer godt til Oliver ??? Vi har selv tænkt lidt på : Mathias, Mikkel, Nicklas, Sebastian .... (Eller det vil sige jeg har ) Manden kan godt lide navnet Mikkel ...
Det var aldrig nogle navne jeg ville vælge, de er alt for alm til mig
Jeg kan godt lide: Adam, Jamie, og kaspar
sannekdp skriver: Vi har storebror Oliver og lillebror Noah
Fine navne
I min kærestes familie er der rigtig mange drenge og derfor synes vi det er meget svært at finde navne, og vi er ikke til så mange af de ikke almindelige navne ... Og der nemlig allerede en rimlig ny i familien som hedder Noah ...
come2 skriver: Det var aldrig nogle navne jeg ville vælge, de er alt for alm til mig Jeg kan godt lide: Adam, Jamie, og kaspar
Oka, jaa der er nogle der er mere til de ikk alm navne
Fine navne, men vi er mere til alm navne, plus at de er mange drenge i min kærerstes familie, som gør det lidt svært for os at finde nogle drenge navne
hvad så med William ? det er sødt - men ikke noget for min kæreste da vi ventede Noah
sannekdp skriver: hvad så med William ? det er sødt - men ikke noget for min kæreste da vi ventede Noah
Jeg ved ikke helt om jeg kan lide navnet William kan skrive det på vores liste og se tiden an
Jeg kender en bekendt, og hendes søn hedder William ...
Vi har en lille Lucas her hjemme'
EKBJ skriver: Vi har en lille Lucas her hjemme'
Dejligt navn
En fra min mødregruppes dreng hedder det
Jeg er helt enig med din mand. Synes det er et dejligt navn, og kender en del dejlige maend med det navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128